ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سطح ۵۰۰ دلاری می تواند سکوی پرتاب اتریوم باشد!

اتریوم طی روزهای اخیر با یک افزایش شدید روبرو شده است که قیمت آن را از محدوده ۳۶۰ دلار به بالاترین سطح ۴۲۰ دلار رسانده است. به گفته تحلیلگران، هنگامی که این رمزارز بتواند سطح ۵۰۰ دلار را به حمایت تبدیل کند، یک افزایش قیمت شدید محتمل خواهد بود.

تحلیلگران: اتریوم رشد چشمگیری خواهد داشت

این ارز رمزنگاری شده در حال حاضر در موقعیتی قرار دارد که می تواند رشد کند زیرا محدوده ۳۹۰ تا ۴۰۰ دلار را در اختیار دارد.

همانطور که قبلا توسط Bitcoinist گزارش شده بود، تحلیلگران می گویند اگر این کوین موفق شود ۴۲۰ دلار به عنوان سطح حمایتی حفظ کند، احتمالا به ۵۰۰ دلار می رسد. یکی از تحلیلگران در مورد این موضوع چنین اظهار نظر کرد:

اتریوم به خوبی توانست از سد قیمت ۳۹۵ دلار عبور کند. احتمال دارد که شاهد بازگشت به قیمت ۳۹۵ دلار و سپس افزایش قیمت باشیم. شرایط برای دستیابی به قیمت ۴۹۰ دلار مساعد به نظر می‌رسد.

تحلیلگران می گویند که اگر ETH قیمت ۵۰۰ دلار برای حمایت را حفظ کند،باید منتظر اتفجار قیمتی این رمزارز باشیم.

نمودار زیر در ۲۳ اکتبر به اشتراک گذاشته شد. این چارت نشان می دهد که اگر اتریوم بتواند سطح ۵۰۰ دلار را نگه دارد، یک رالی تا چهار رقمی شدن را آغاز می کند. قیمت ۵۰۰ دلار از آن جهت مهم است که نزدیک به بالاترین سطح قیمت روند صعودی ماه آگوست است.

اتریوم

نمودار عملکرد قیمت ETH طی چند سال گذشته با تجزیه و تحلیل توسط معامله گر رمزنگاری (CJ (irncrypt در توییتر.
منبع: ETHUSD از TradingView.com

برگشت اساسی با توجه به ETH2

اتریوم با یک سری موانع روبرو است زیرا گزارش ها نشان می دهند که ممکن است ارتقا grade ETH2 با تاخیر مواجه شود.

در اولین اظهارنظر خود، دنی رایان محقق بنیاد اتریوم به CoinDesk گفت که قراردادهای واریز برای ارتقا این پلتفرم تا زمانی که حسابرسی کامل نشود، انجام نخواهد شد:

این کتابخانه برای ایجاد کلیدها و امضای پیام‌ها بسیار مهم است زیرا استفاده از آنها در مراحل و فازهای اولیه باید به صورت ایمن انجام شود. اگر از آنها برای ایجاد کیف پول خود استفاده می‌کنید، باید تصادفی بودن مطلوبی داشته باشند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این کتابخانه و با توجه به اینکه اگر خطای فاندامنتالی در این کتابخانه وجود داشته باشد اوضاع به شدت به هم خواهد ریخت، موانع مختلفی وجود دارد.

رایان پیشنهاد کرد این حسابرسی می تواند تا ماه نوامبر به تأخیر بیفتد.

یکی دیگر از توسعه دهندگان اتریوم که روی ارتقا کار می کند گفت که پس از آزاد شدن قرارداد سپرده گذاری، احتمالا ۶ تا ۸ هفته زمان نیاز است تا ETH2 اجرا شود.

منبع: bitcoinist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا