ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ریون کوین (RVN) حدود ۸۶۵٪ رشد کرد!

قیمت ریون کوین (RVN) در ماه فوریه افزایش یافته است. این رشد بی سابقه در پی ایجاد موج جدیدی از حجم خرید اتفاق افتاد و قیمت توکن را بیش از ۸۰۰٪ در ۲۰ روز گذشته افزایش داد.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که RVN از ۰.۰۱۶ دلار در تاریخ ۲۹ ژانویه به بالاترین رقم ۰.۱۸۹ دلار در ۱۹ فوریه افزایش یافته است که در کنار آن رکورد ۱.۲۸ میلیارد دلار در حجم معاملات ۲۴ ساعته قرار دارد.

ریون-کوین
نمودار ۴ ساعته RVN / USDT. منبع: TradingView

نگاهی به اکانت توییتر این پروژه، از ابتدای حساب در تاریخ ۲۷ ژانویه افزایش فعالیت را نشان می دهد. این پروژه در توییتر خود با عنوان بازارهای سهام در حال تغییر و تحول هستند، معرفی کرد. ریون کوین برای کسانی است که می خواهند سرویس ارائه دهند یا دارایی صادر کنند.

بازارهای مالی سنتی در آن زمان به لطف r / Wallstreetbets و فشار آن به قراردادهای کوتاه مدت GameStop تحت فشار بودند که متعاقبا منجر به تعلیق کوتاه مدت شرکت های کارگزاری برای دسترسی به چندین سهام شد.

RVN قبل از ورود به مرحله اصلاح که باعث پایین آمدن قیمت تا ۰.۰۲۳ دلار شد، به طور خلاصه به ۰.۰۳۶ دلار رسید.

داده های VORTECS از Cointelegraph Markets Pro در ۱۷ فوریه، قبل از افزایش اخیر قیمت، شروع به کشف چشم انداز صعودی RVN کرد.

امتیاز VORTECS، منحصر به Cointelegraph، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

ریون-کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ در ۱۴ فوریه به پایین ۵۶ رسیده و سپس در ۱۷ فوریه به بالاترین سطح ۸۴ رسیده است. این اتفاق کمی قبل از اینکه قیمت RVN از ۰.۰۷۴ دلار به قیمت فعلی ۰.۱۵۷ دلار افزایش یابد، افتاده است.

حجم معاملات RVN در کنار افزایش قیمت همچنان به بالاترین سطح خود ادامه می دهد که کل ارزش بازار را به بالاتر از ۱.۲ میلیارد دلار رسانده و ریون کوین را به جدیدترین مورد در لیست رو به رشد تک شاخ های ارز رمزپایه تبدیل کرده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا