ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ادغام Apple Pay و راه اندازی Staking 3.0 قیمت COTI را به بالاترین سطح تاریخی رساند!

قیمت COTI پس از عرضه Staking 3.0 و یکپارچه سازی Simplex که به کاربران Apple Pay امکان خرید رمز را می دهد، به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید.

از آنجایی که پردازنده های پرداخت صاحب نام مانند Visa و Mastercard به طور فزاینده ای فناوری بلاکچین را در ردیف پرداخت خود ادغام می کنند، پلتفرم های غیرمتمرکز که بهترین راه حل ها را برای مواردی مانند مقیاس پذیری و تراکنش های سریع ارائه می دهند، مورد توجه قرار گرفته اند.

COTI یکی از این پلتفرم ها است که در هفته های اخیر پس از یک سری از به روزرسانی های شبکه و اعلامیه های مهم، توجه بیشتری را به خود افزایش داده است.

طبق داده های وب سایت COTI، این پروتکل بر توانمندسازی سازمان ها برای ایجاد راه حل های پرداختی خود و دیجیتالی کردن هر نوع ارز به عنوان راهی برای صرفه جویی در وقت و هزینه متمرکز است.

COTIنمودار ۴ ساعته COTI / USDT. منبع: TradingView

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که قیمت COTI طی ماه گذشته ۳۴۵٪ افزایش یافته است و از پایین ترین سطح ۰.۶۳ دلار در ۴ فوریه به بالاترین رقم ۰.۲۸۳ دلار در تاریخ ۵ مارس رسیده است. دلیل این اتفاق این است که هیجان سرمایه گذاران به دنبال انتشار خبر راه اندازی COTI Staking 3.0 در تاریخ ۱ مارس افزایش یافته است.

جدا از انتشار Staking 3.0، در ۳ مارس وقتی اعلام شد که کاربران Apple Pay در نتیجه همکاری با Simplex، قادر به خرید COTI هستند، COTI نیز با استقبال زیادی روبرو شد.

SushiSwap همچنین از راه اندازی یک جفت ارز معاملاتی ETH-COTI در تاریخ ۲۶ فوریه به عنوان راهی برای گسترش دسترسی کاربر و گسترش نقدینگی این توکن، خبر داد و انتشار شاخص نوسانات بازار رمزنگاری نیز پس از بهینه سازی کد اخیری که به کاهش هزینه های گس کمک می کند، توجه بیشتری را به این توکن جلب کرد.

در ماه فوریه، COTI همچنین از نظر حجم معاملات رکورد بالایی داشت و این رقم به ۱۸.۱۶ میلیون افزایش یافت. این تیم اکنون به دنبال افزایش تعداد سپرده گذاران در شبکه و همچنین به روزرسانی گره های فعلی است.

برتری روزافزون بیت کوین (BTC) و فناوری بلاکچین این توانایی را دارد که توجهات بیشتری را به پلتفرم COTI جلب کند زیرا مشاغل کوچک و سازمان های بزرگ به دنبال ادغام ردیف های پرداخت بلاکچین و ایجاد ارزهای داخلی هستند.

به روزرسانی های اخیر و قابلیت تبدیل ارزهای فیات، با ادامه روند آشکار چرخه گاوی، این پروژه را دارای موقعیت خوبی کرده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا