ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

عرضه استیبل کوین تتر روی شبکه‌ های پولکادات و Kusama

کاربران پولکادات و Kusama از راه اندازی استیبل کوین تتر بهره مند خواهند شد. همانطور که روز سه شنبه توسط Tether اعلام شد، این استیبل کوین هم در پولکادات و هم در Kusama راه اندازی می شود.

تتر (USDT) قدیمی ترین استیبل کوینی است که به پذیرش قابل توجهی رسیده است و اخیراً در بازار عرضه از ۴۰ میلیارد دلار فراتر رفته است. اگرچه در گذشته نگرانی هایی در مورد وضعیت پشتوانه آن وجود داشت، این شرکت اخیراً تعهد داده و حسابرسی های دوره ای را دنبال می کند.

زمان انتشار تتر در پولکادات به نقشه راه آن و فعال شدن پاراچین های موجود در شبکه پولکادات بستگی دارد. همانطور که مدیر ارشد فناوری Tether، پائولو آردوینو، به Cointelegraph گفت:

 

تتر احتمالا در اولین پاراچین موجود، StateMint، راه اندازی خواهد شد. ما انتظار داریم StateMint به عنوان اولین پاراچین محصولات رایج باشد.

پاراچین‌ های محصولات مشترک یکی از ایده‌های جدید در شبکه پولکادات است که برای مهیا کردن بستر بی‌ طرفانه‌ ای برای ویژگی ‌های حیاتی شبکه ایجاد شده است. اکثر پاراچین‌ های معمولی توسط توسعه ‌دهندگان خارجی راه ‌اندازی می ‌شوند و ممکن است که در عملکردشان با سایر پاراچین‌ ها مشابه باشند که به نوعی به رقیب یکدیگر تبدیل می‌ شوند.

اجرا بر روی یک پاراچین کالاهای مشترک به این معنی است که استیبل کوین بی طرفی خود را در شبکه گسترده تر حفظ می کند، در حالی که در دسترس بودن توکن ‌ها در سایر پاراچین‌ ها توسط قالب ارتباط بین شاردی پولکادات فراهم می ‌شود.

قبل از استقرار در پولکادات، تتر در Kusama راه اندازی می شود که خود حداقل چند هفته قبل از پولکادات پاراچین ها را راه اندازی می کند. Kusama یک شبکه قناری از پولکادات است که بین شبکه آزمایشی و یک بلاکچین مستقل قرار دارد. کوساما یک شبکه کاملاً کاربردی است که دارای ارزش اقتصادی است، هرچند انتظار می رود در اجرای به روزرسانی های پروتکل جدید راهگشا باشد.

تتر نیز استیبل کوینی است که به بلاکچین‌ های زیادی راه پیدا کرده است. این موارد شامل بیت کوین، اتریوم، ایاس، ترون و سولانا هستند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا