فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

آشنایی با اندیکاتورKST

اندیکاتورKST اختصاری از کلمه Know Sure Thing است که به معنای “چیز مطمئنی را بدانید” است. این نوسانگر مبتنی بر فشار حرکت قیمت یا مومنتوم است. KST براساس نرخ تغییر (ROC) عمل می کند. KST چهار بازه زمانی مختلف را از ROC می گیرد و آنها را با استفاده از میانگین های متحرک ساده، محاسبه می کند.

KST سپس مقدار نهایی را که بین مقادیر مثبت و منفی، در بالا و زیر خط صفر، در نوسان است محاسبه می کند. همچنین یک خط سیگنال وجود دارد که یک SMA (میانگین متحرک ساده) از خط KST است. در اصل، اندیکاتورKST مومنتوم (فشار حرکت قیمت) چهار چرخه جداگانه قیمت را اندازه گیری می کند. تحلیلگران تکنیکالی می توانند از این اطلاعات برای شناسایی واگرایی، نواحی اشباع خرید/اشباع فروش و کراس ها استفاده نمایند.

اندیکاتورKST

شاخص (Know Sure Thing (KST توسط مارتین پینگ تهیه گردید و در سال ۱۹۹۲ در مجله سهام و کالاها معرفی شد. او در ابتدا از این شاخص به عنوان “نرخ کلی تغییر” یاد می کرد.

از آنجا که این نشانگر از یک سری میانگین های متحرک استفاده می کند، ذاتاً تأخیر نسبت حرکات قیمت در آن دیده می شود. با این حال، این شاخص از شرایط overbought و oversold به عنوان روشی برای تأیید جهت روند می تواند استفاده کند و معمولا از آن برای گرفتن سیگنال تغییر روند استفاده نمی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا