ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه BNB ،XRP ،ADA ،DOGE ،DOT شنبه ۱۱ اردیبهشت

بایننس کوین (BNB) در تاریخ ۲۹ آوریل بالاتر از خط مقاومت مثلث متقارن شکست. این نشان می دهد که روند صعودی از سر گرفته شده است. هدف الگوی شکست از مثلث رقم ۸۰۸.۵۷ دلار است.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

افزایش میانگین متحرک و RSI در نزدیکی محدوده اشباع خرید نشان می دهد که خریداران کنترل دارند. ممکن است خریداران با مقاومت در برابر ۶۳۸.۵۷ دلار روبرو شوند اما اگر قیمت زیر مثلث نزول نکند، جفت ارز BNB / USDT برای شروع مرحله بعدی روند صعودی در هدف باقی می ماند.

در صورت لغزش قیمت و ورود مجدد به مثلث، این نمای صعودی در کوتاه مدت فاقد اعتبار خواهد بود. چنین حرکتی می تواند قیمت BNB / USDT را برای چند روز دیگر در یک وضعیت ثابت نگه دارد. اگر قیمت شکسته شود و در زیر مثلث باقی بماند، این جفت ارز یک روند معکوس را نشان می دهد.

XRP / USDT

XRP در ۲۹ آوریل الگوی کندلی روزانه را شکل داد که امروز روند صعودی پیدا کرده است. خریداران قیمت را به بالاتر از ۶۱.۸٪ سطح اصلاح فیبوناچی در ۱.۵۵ دلار رسانده اند و این به معنای قدرت سیگنال دهی است.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران قیمت خود را بالای ۱.۵۵ دلار حفظ کنند، جفت XRP / USDT می تواند تا ۱.۷۳ دلار صعود کند و سپس بالاترین قیمت ۵۲ هفته را با ۱.۹۶ دلار دوباره امتحان کند. افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۹ دلار) و RSI نزدیک به ۶۴ نشان می دهد خریداران برتری دارند.

برخلاف این فرض، اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۱.۵۵ دلار برسانند، نشان از ذخیره سود در سطوح بالاتر است. شکست در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که حرکت صعودی ضعیف شده است و این می تواند جفت ارز را برای چند روز در نوسان نگه دارد.

ADA / USDT

کاردانو (ADA) در تاریخ ۲۹ آوریل با قیمت ۱.۴۱ دلار شاهد ذخیره سود بود اما خریداران اجازه ندادند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۵ دلار) برسد. این یک نشانه مثبت است و این آلتکوین را در مسیر خود قرار می دهد تا به مقاومت بالایی در ۱.۴۸ دلار برسد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از مقاومت ۱.۴۸ دلار کاهش یابد، جفت ADA / USDT می تواند اقامت خود را در محدوده افزایش دهد. میانگین متحرک صعودی و RSI بالای ۵۸ نیز به یک تثبیت در کوتاه مدت اشاره دارد.

اگر خریداران قیمت را به بالای منطقه مقاومت بالای ۱.۴۸ دلار تا ۱.۵۵ دلار برسانند، این نمای خنثی فاقد اعتبار خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که خریداران بر فروشنده ها غلبه کرده اند و احتمالاً روند صعودی جدیدی وجود دارد. هدف بعدی در حالت صعودی ۲ دلار است.

اگر قیمت شکسته شود و زیر میانگین متحرک باقی بماند، فروشنده ها فرصت می یابند. شکست زیر ۱.۰۳ دلار تغییر احتمالی روند را نشان می دهد.

DOGE / USDT

دوج کوین (DOGE) در ۲۹ آوریل از ۰.۳۴ دلار کاهش یافت اما خریداران عقب نمی شنینند که این یک نشانه مثبت است. الگوی کندل در روز ۲۹ آوریل و امروز عدم اطمینان در میان خریداران و فروشنده ها را نشان می دهد.

دوج-کویننمودار روزانه DOGE / USDT. منبع: TradingView

با این حال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلار) و RSI بالای ۶۲، نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت در برابر صعود است. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از ۰.۳۴ دلار برسانند، جفت ارز DOGE / USDT احتمالاً روند صعودی خواهد داشت و به ۰.۴۲ دلار خواهد رسید.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰.۲۹ دلار برسد، جفت ارز می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. گذشت از این حمایت می تواند جفت ارز را برای چند روز در نوسان نگه دارد. در صورت شکست و بسته شدن جفت ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، روند ممکن است به نفع فروشنده ها باشد.

DOT / USDT

پولکادات (DOT) امروز الگوی کندلی دوجی (Doji) را شکل داده است و خریداران برای ادامه خرید نزدیک به SMA 50 روزه (۳۶.۹۱ دلار) تردید دارند. با این وجود، اگر فروشنده ها نتوانند در چند روز آینده قیمت خود را به زیر ۳۲.۵۰ دلار برسانند، خرید احتمالاً از سر گرفته خواهد شد.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

شکست بالاتر از ۵۰ روزه SMA مسیر حرکت احتمالی تا ۴۲.۲۸ دلار را روشن می کند. این سطح ممکن است دوباره به عنوان مقاومت سخت عمل کند و اگر قیمت از آن پایین بیاید، جفت DOT / USDT می تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۲۶.۵۰ تا ۴۲.۲۸ دلار باقی بماند.

اگر قیمت به زیر ۳۲.۵۰ دلار کاهش یابد، ممکن است فروشندگان جفت را در ۲۶.۵۰ دلار فرو ببرند، جایی که خرید ممکن است اتفاق بیفتد. میانگین متحرک ثابت و RSI نزدیک به نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا