ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار قیمت UNI ،LTC ،BCH

یونی سواپ (UNI) خط مقاومت کانال صعودی را در ۲۸ آوریل شکست اما خریداران نتوانستند حرکت را حفظ کنند. قیمت کاهش یافت و در تاریخ ۲۹ آوریل مجدداً وارد کانال شدکه این نشان دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

یونی-سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

واگرایی منفی در RSI دست نخورده باقی مانده است که هشدار می دهد ممکن است روند صعودی کاهش یابد. اگر قیمت به زیر ۳۷.۵۰ دلار برسد، جفت UNI / USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵.۶۷ دلار) سقوط کند که یک حمایت مهم است.

شکست در زیر این حمایت می تواند منجر به کاهش خط حمایتی کانال شود. برعکس، اگر قیمت با کاهش قدرت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را نشان دهد، این نشان دهنده خرید در افت است و احتمال شکست در بالای کانال را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز می تواند تا ۵۰ دلار افزایش یابد.

LTC / USDT

لایت کوین (LTC) در تاریخ ۲۸ و ۲۹ آوریل شاهد یک اصلاح جزئی بود اما خریداران اجازه ندادند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۱ دلار) کاهش یابد، این یک نشانه مثبت است زیرا نشان می دهد که معامله گران منتظر اصلاح عمیق تر نیستند.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران بتوانند قیمت خود را بیش از ۲۶۶.۶۸ دلار حفظ کنند، جفت ارز LTC / USDT احتمالاً به سطح ۶۱.۸٪ سطح اصلاح فیبوناچی در ۲۸۶.۰۲ دلار خواهد رسید. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع بزرگ عمل کند اما اگر جفت LTC / USDT بتواند از آن بالاتر برود، امکان رسیدن به قیمت ۳۳۵.۰۳ دلار وجود دارد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شروع به افزایش کرده و RSI به تدریج در حال صعود است، نشان می دهد که خریداران در تلاشند کنترل خود را بدست آورند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۲۴۶.۹۶ دلار برسد، این دیدگاه مثبت نفی خواهد شد. چنین اقدامی می تواند دروازه های سقوط به SMA 50 روزه (۲۲۶ دلار) را باز کند.

BCH / USDT

بیت کوین کش (BCH) در ۲۹ آوریل الگوی کندلی روزانه را شکل داد که امروز روند صعودی پیدا کرده است. اکنون خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به بالاتر از ۶۱.۸٪ سطح اصلاح فیبوناچی و ۱،۰۱۲.۲۹ دلار برسانند.

بیت-کوین-کشنمودار روزانه BCH / USDT. منبع: TradingView

در صورت موفقیت، جفت ارز BCH / USDT می تواند ۱۲۱۳.۵۱ دلار دوباره آزمایش کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸۳۹ دلار) و RSI بالای ۶۳ به تدریج در حال افزایش است و خریداران یک برتری جزئی دارند.

با این حال، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، این نشان می دهد که فروشنده ها در میتینگ ها در حال فروش هستند. سپس آنها سعی می کنند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز می تواند به ۶۸۶.۷۵ دلار کاهش یابد.

برعکس، برگشت به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که احساسات همچنان مثبت است. خریداران ممکن است یک بار دیگر تلاش کنند تا قیمت را به بالای ۱۰۱۲.۲۹ دلار برسانند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا