ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

جیم جفریس کمدین معروف ۱ بیت کوین دارد!

جیم جفری، کمدین استرالیایی، فاش کرد که وی یک بیت کوین را با قیمت تقریبی ۱۰ هزار دلار در برنامه بازرگانی Robinhood صرفا جهت خنده خریداری کرد. وی اعلام کرد مقدار بیشتری بیت کوین را نسبت به میلیاردر معروف الون مسک جمع کرده است.

در اپیزودی از پادکست جفریس در تاریخ ۳۰ ژوئن با نام “در مورد آن چیزی نمی دانم”، این کمدین به “Invest Diva” اعلام کرد که او برخلاف تصور تیم کمدی اش از ارزهای دیجیتال اطلاعات بیشتری داشته است و همانطور که احتمالا حدس زده اید کارکنان پادکست وی برای جذاب تر شدن برنامه معمولا مباحثی را انتخاب میکردند که این کمدین اطلاعات کمی درباره آن داشته باشد و یا کلا بی اطلاع باشد.

جفریس گفت: “من یک بیت کوین دارم.” “من آن را فقط برای شوخی در برنامه Robinhood خریدم تا ببینم این ارز دیجیتال درمورد چیست.”

این کمدین عنوان کرده که در حال حاضر وی یک بیت کوین به ارزش ۹،۶۱۲ دلار در اختیار دارد اما Danial خبر داده که جفریس هنوز کوین خود را به کیف پول منتقل نکرده است و البته طبق این شعار معروف “اگر کلید ندارید پس بیت کوین هم نخواهید داشت.” پس می توان گفت که او هنوز صاحب آن بیت کوین نیست.

خرید ۱ بیت کوین او را از نظر داشتن این دارایی دیجیتال, ثروتمندتر از میلیاردر معروف Elon Musk می کند، که در ماه مه تأیید کرد که دارایی های بیت کوین وی هنوز در حد متوسط ​​۰.۲۵ BTC است (حدود ۲.۳۴۷ دلار در زمان نوشتن این مقاله).

ارزش خالص دارایی جفریس نزدیک به ۹ میلیون دلار تخمین زده می شود، بدین معنی که سرمایه گذاری وی بر روی ارزهای دیجیتال فقط ۰.۱٪ از دارایی هایش را تشکیل می دهد, کمی کمتر از میلیاردر به نام  Paul Tudor Jones با حدود دارایی ۱٪ درصد.

درک خنده دار آنها از دنیای ارزهای دیجیتال

از آنجا که پادکست ذکر شده قصد داشت که هم آموزشی باشد و هم سرگرم کننده، جفریس به توضیحاتی که Danial درباره اصطلاحات اساسی و تاریخچه ارزهای دیجیتال ارائه داد, گوش سپرد.

وقتی موضوع ساتوشی ناکاموتو مطرح شد، کمدین به سرعت پاسخ داد:

همه می دانند او کیست, دو ستاره میشلن، بهترین فرد در شهر.

ذخیره سازی سرد یکی دیگر از صحبت های طنز وی بود:

من قصد دارم مقداری بیت کوین بخرم و می خواهم کیف پولم را در یخچال بگذارم.

منتقد “کارشناس مالی”

نظرات در مورد دانش جفریس مختلف بود، اما بسیاری از اعضای Crypto در توییتر نسبت به توضیحات Danial درباره بلاک چین و ارزهای دیجیتال انتقاد کردند.

کاربر توییتر Westy447 گفت:

این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید: کسی که موضوعی را برای دسته ای از افراد که هرگز درباره آن نشنیده اند و درکی از آن ندارند توضیح می دهد. مثل گربه ای که سعی می کند دوچرخه سواری را برای ماهی توضیح دهد.

پادکستر معروف دیگری به نام  Marty Bent جایگزین دانیال شد و گفت:

کارشناس سابق این برنامه افتضاح به تمام معنا بود. من دوست دارم جیم جفریس به برنامه شما بیاید، تا بتواند به روش صحیح در مورد بیت کوین بیاموزد.

جفریس دومین کمدین بزرگی است که در طی یک هفته اخیر در زمینه رمزپرداخت و ارزهای دیجیتال ابراز علاقه می کند. کوین تلگراف در تاریخ ۲ ژوئیه گزارش داد که آنتونی پولپیانو با موفقیت کمدین بیل بور را به سرمایه گذاری در بیت کوین متقاعد کرده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا