ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

جان مک آفی (John McAfee), پروژه خود را ترک کرد!

جان مک آفی (John McAfee)، پیشگام فناوری و دنیای ارزهای دیجیتال، به تازگی خبر کناره گیری خود از پروژه رمز ارزی خود یعنی Ghost را اعلام کرده است.

وی در توییت ۱۹ آگوست خود چنین عنوان کرد:

من پروژه Ghost را رها می کنم.

وی توضیح داد:

مدیریت ناتوان از موفقیت پروژه است و بدون شک شکست خواهد خورد. من سعی کردم که اصول اساسی مدیریت را توضیح دهم، اما گویا آنها قادر به شنیدن نیستند. از کسانی که گمراه شان کرده ام, عذرخواهی می کنم. متاسفم.

مک آفی در ماه های اخیر بیت کوین را به دلیل عدم حفظ حریم شخصی، نقد کرده بود. این متخصص فناوری تصمیم گرفت تا دارایی خود را برای اثبات سهام، یا PoS، با محوریت حفظ حریم خصوصی، ایجاد کند و در مورد تلاش هایش درباره این پروژه در ۱۱ آوریل ۲۰۲۰، توئیت کرد. گزارش بعدی در ماه می تایید کرد که این پروژه از محتوای کاغذ سفید پروتکل منبع باز PIVX تقلید و به نوعی می توان گفت سرقت کرده است، کپی این بار از یکی دیگر از کوین های رمز ارزی بی‌ نام و نشان!

مک آفی در کامنتی در زیر توییت ۱۹ آگوست خود که احتمالا به یکی از پروژه های برنجش اشاره دارد, گفت:

جاش احمق است.

در همین باره نماینده تیم Ghost اظهار داشته که جان مک آفی یک پیشگام فناوری و مردی واقعا جذاب است.

نماینده اضافه کرد:

GHOST یک پروژه غیر متمرکز منبع باز است. جان می تواند به GHOST در شبکه خود کمک کند ولی مجبور به این کار نیست، اما این امر به هیچ وجه اثری روی GHOST را ندارد.

این نماینده خاطرنشان کرد: نام مک آفی از این پروژه حذف خواهد شد، اما اطمینان داد که برنامه های آینده این پروژه بدون تغییر باقی می ماند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا