ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

یکپارچه سازی PayPal برای کاربران bitFlyer Europe

شعبه bitFlyer در اروپا، یکی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگاری شده ژاپنی، سیستم واریز PayPal را در پلتفرم های خود ادغام کرده است.

در این اطلاعیه رسمی ادغام bitFlyer با غول پرداخت اینترنتی، اقدامی اساسی در جهت پر کردن فاصله بین دنیای ارزهای سنتی و ارزهای رمزنگاری شده برای کاربران اروپایی خوانده شده است.

این در حالی است که bitFlyer Europe از انتقال کارت های بی سیم (wire card) پشتیبانی می کند و پرداخت با آن بین یک تا سه روز طول می کشد. انتظار می رود یکپارچه سازی PayPal منجر به واریزهای آنی و لحظه ای شود.

جیک باستین، Jacek Bastin، مدیر استراتژی بازرگانی bitFlyer Europe به Cointelegraph گفت:

کاربران bitFlyer Europe اکنون می توانند به طور مستقیم یورو را برای خرید و فروش ارزهای رمزپایه به کیف پول خود واریز کنند.

وی همچنین عنوان کرد:

bitFlyer جز هزینه های پرداخت شده توسط PayPal، هیچگونه هزینه واریز یا برداشت را دریافت نمی کند.

از آنجا که PayPal بیش از ۳۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و تقریبا ۳۵٪ از تراکنش های تجارت الکترونیک در اروپا از طریق این پلتفرم انجام می شود، ممکن است تعداد زیادی از کاربران اروپایی به سمت صرافی bitFlyer و همچنین ارزهای رمزپایه سوق پیدا کنند.

باستین بدون اشاره به جزئیات گفت که bitFlyer Europe در حال کار بر روی روش های دیگر برای تسهیل و امنیت بیشتر ترید رمزارزها است.

در کنار گسترش bitFlyer برای گسترش در ایالات متحده و اروپا، کاملا واضح است که PayPal نیز سعی دارد در استفاده از ارزهای رمزپایه و بلاکچین پیشگام باشد.

Cointelegraph در ماه ژوئن گزارش داد که PayPal قصد دارد مهندسان رمزنگاری و بلاکچین استخدام کند. همچنین شایعاتی در مورد برنامه ریزی این غول پرداخت اینترنتی برای امکان خرید مستقیم رمزارزها برای کاربران در سراسر جهان وجود داشت.

علاوه بر این، نامه ای از PayPal به کمیسیون اروپا با این مضمون که این شرکت به طور مداوم پیشرفت های جهانی در فضای بلاکچین و رمزارزها را دنبال می کند، ارسال شد. در این نامه همچنین آمده است که PayPal اقدامات یک جانبه و ملموسی را برای توسعه توانایی های خود در این زمینه انجام می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا