ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

این ۵ توکن را به خاطر بسپارید! رشد انفجاری آنها نزدیک است

یکی از سرمایه گذاران موفق حوزه ارزهای دیجیتال با نام لارک دیویس می گوید نسل جدید دارایی های رمزنگاری شده توانایی رسیدن به سودهای کلان را دارند. دیویس می گوید که او در حال بررسی پنج توکن DeFi است که بر بستر رقیب اتریوم یعنی Polkadot ساخته شده اند.

Acala

اولین دارایی Polkadot DeFi در این لیست (Acala (ACA است که به گفته دیویس، به دلیل ارزش پیشنهادی این پلتفرم، مورد توجه شرکت های رمزنگاری و سرمایه گذاران واقع شده است و افراد بیشتری را به سمت خود جلب کرده است.

Acala یک استیبل کوین با قابلیت زنجیره ای متقابل، چند وثیقه ای و غیرمتمرکز برای اکوسیستم Polkadot است که توانسته دلار Acala را تحت کنترل توکن ACA به ارمغان بیاورد. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد از طریق بلاک چین های متصل به شبکه Polkadot به صورت دلاری ارسال یا دریافت داشته باشند و یا وام دهند و پاداش دریافت کنند. علاوه بر این، Acala به شما امکان می دهد دارایی های خود را سهام کنید و در ازای آن توکن های پروکسی دریافت کنید که با آن می توانید از پروکسی های DeFi در حالی که هنوز پاداش می گیرید استفاده کنید.

Ocean

دومین ارز با آینده بسیار درخشان، پروتکل (Ocean (OCEAN است که توسعه دهندگان را قادر می سازد برنامه هایی بسازند که بتوانند داده های عمومی یا خصوصی را به صورت ایمن منتشر، انتقال یا مصرف کنند. با توجه به تأثیرگذاری این رمزارز، Ocean با همکاری (Balancer (BAL، سازنده بازار ساخته شده بر روی اتریوم، در حال راه اندازی بازار داده است. دیویس همچنین خاطرنشان کرد که از شرکای بزرگ پروتکل Ocean می توان به Daimler AG، شرکت چند ملیتی اتومبیل آلمان، معروف به داشتن مرسدس بنز، اشاره کرد.

Mantra

ارز شماره سه در این لیست (Mantra DAO (OM است.

Mantra DAO یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز است که دارای ویژگی های اصلی بسیار جذاب برای عاشقان DeFi است. آنها در حال ساختن پل های متقابل و بین زنجیره ای، خدمات استیکینگ، اعطای وام و وام گیری و استیبل کوین ها هستند.

دیویس می گوید OM در حال ساخت یک اکوسیستم قوی است حتی پس از آن که قیمت آن شاهد یک افت قابل توجه بود. این دارایی دیجیتال در حال ایجاد مشارکت با پروتکل (BAND (BAND) ،Kava (KAVA) ،Terra (LUNA و شبکه (Kira (KEX است.

Rio DeFi

رتبه چهارم متعلق به (Rio DeFi (RFUEL است. به گفته دیویس، این رمزارز جدید یک زنجیره موازی یا parachain پولکادات است که این هفته فقط در صرافی ها لیست شده است. در حالی که نوسان قیمت RFUEL کمتر از قیمت Stellar بوده است، دیویس می گوید که توکن جذاب به نظر می رسد و نوید آینده درخشان می دهد.

Rio به کاربران این امکان را می دهد تا با درگاه های فیات و کیف پول Rio خود به راحتی از DeFi خارج و یا به آن وارد شوند. Rio به طور خاص بر روی بخش مالی غیرمتمرکز تمرکز دارد. این هدف کلان parachain آنها است و آنها در حال ساخت آن هستند تا بتوانند یک DeFi روان، سریع و کم هزینه را در اکوسیستم Polkadot اجرا کنند.

Polkastarter

آخرین دارایی مستقر در Polkadot در این لیست، (Polkastarter (POLS است که دیویس خاطرنشان می کند در حال ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز برای استخرهای توکن و مزایده های بین زنجیره ای است.

Polkastarter قصد دارد یک صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره ای و قابل همکاری داشته باشد. این برای اکوسیستم Polkadot بسیار بزرگ خواهد بود.

در حالی که دیویس در بلند مدت در DeFi دیدگاه صعودی دارد، تحلیلگر مشهور دیگری به نام Cantering Clark می گوید چشم انداز کوتاه مدت تاریک است. Clark به ۲۸۰۰۰ فالوور خود می گوید که بخش نوپای این حوزه فعلا مسیر خود را طی کرده است.

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا