ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

رشد دو رقمی آلت کوین‌ها با نزدیک شدن بیت کوین به ۳۷,۰۰۰ دلار

قیمت ارزهای رمزنگاری شده در ۲۹ ژوئن افزایش یافت، زیرا بیت کوین (BTC) سطح مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلاری را پشت سر گذاشت و ارزش کل بازار را ۹۳ میلیارد دلار بالا برد که  که ۵۰ میلیارد دلار آن مربوط به آلت کوین‌ها بوده است.

بیت کوین در روز افزایش ۷ درصدی را تجربه کرد تا به بالای ۳۶،۰۰۰ دلار صعود کند و معامله گران پیش بینی می کنند که اگر (BTC) بتواند سطح ۳۵،۰۰۰ دلار را به حمایت تبدیل کند، انتظار رسیدن به سطح ۳۸،۰۰۰ تا ۴۱،۰۰۰ دلار را داشته باشند.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

با سبز شدن بازار، داده های Cointelegraph Markets Pro پیشرفت های چشمگیر صعودی را در تعدادی از آلت کوین های منتخب از جمله Polygon (MATIC) ، سوشی سواپ (SUSHI) و پنکیک سواپ (CAKE) ردیابی کردند.

پلیگان (MATIC)

اولین کوینی که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است پلیگان (MATIC)، یک راه حل لایه دو شبکه اتریوم (ETH) است که از زمان تغییر قیمت پایین ۰.۹۳ دلار در ۲۲ ژوئن، با سقوط BTC به زیر ۲۹،۰۰۰ دلار، قیمت آن ۳۵٪ افزایش یافته است.

داده های VORTECS از Cointelegraph Markets Pro در ۲۷ ژوئن، قبل از افزایش قیمت اخیر، چشم انداز صعودی MATIC را نشان می داد.

پلیگانVORTECS ™ امتیاز (سبز) در مقابل قیمت MATIC. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS برای MATIC به ۸۰ رسید و در ۲۷ ژوئن سبز شد، درست زمانی که قیمت MATIC طی ۴۸ ساعت شروع به افزایش ۲۱ درصدی کرده و از ۱.۰۳ دلار به ۱.۲۵ دلار رسید.

سوشی سواپ (SUSHI)

سوشی سواپ (SUSHI) همچنین پس از صعودی شدن امتیاز VORTECS، توسط Cointelegraph Markets Pro به عنوان یک متحرک قوی شناخته شد.

سوشی-سواپامتیاز VORTECS ™ (سبز) در مقابل قیمت SUSHI. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، شرایط بازار SUSHI مدتی است که با امتیاز VORTECS به رنگ سبز تیره تبدیل شده است و در حال حاضر ۴۲٪ نسبت به کف قیمتی خود یعنی ۳.۹۶ دلار که در ۲۲ ژوئن رخ داد، افزایش یافته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا