ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰

تحلیلگران و معامله گران پس از شکست قیمت بیت کوین به زیر ۳۱،۰۰۰ دلار و آغاز فروش در آلتکوین های بزرگ، خود را برای بدترین شرایط آماده می کنند.

بیت کوین (BTC) امروز سطح حمایتی ۳۱،۰۰۰ دلاری را پشت سر گذاشت و در نتیجه منجر به فروش بین چندین آلت کوین بزرگ شد.

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

در یک محیط نزولی، اظهارات مثبت به طور کلی نادیده گرفته می شود. مایکل Sonnenshein مدیر عامل Grayscale در حالی که در ۱۹ ژوئیه با CNBC صحبت می کرد، تصویری مثبت در مورد احتمال دریافت صندوق قابل معامله در بیت کوین (ETF) برای تصویب مقررات پیش بینی کرد.

تحلیل بیت کوین

خریداران طی چهار روز گذشته از حمایت ۳۱،۰۰۰ دلاری دفاع کردند اما نتوانستند یک ریباند قوی را پشت سر بگذارند. این نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کم می شود.

بیتکوین

نمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها امروز فروش خود را تمدید کرده و قیمت خود را به زیر ۳۱،۰۰۰ دلار رسانده اند. حمایتی جزئی در ۳۰،۰۰۰ دلار وجود دارد اما اگر این حمایت شکسته شود، جفت ارز BTC / USDT می تواند تا سقف حمایتی ۲۸،۰۰۰ دلار سقوط کند.

هر دو میانگین متحرک کاهش یافته و شاخص مقاومت نسبی (RSI) به زیر ۳۸ رسیده است که نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت نزول است.

خریداران ممکن است به راحتی حمایت ۳۰،۰۰۰ دلاری را رها نکنند. اگر آنها به یک بازپرداخت شدید از آن دست یابند و قیمت را به بالای ۳۱،۰۰۰ دلار برسانند، تجمع در سطوح پایین تر را نشان می دهد. شکست و نزدیک شدن به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲،۹۶۶ دلار) اولین نشانه قدرت است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا