ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

کیف پول ایدو (Eidoo)، یک صرافی و کیف پول کامل!

تاریخچه کیف پول ایدو

ناتالی فرارا (Natale M. Ferrara) و مارکو پولسی ایدو (Marco Polci Eidoo) در آگوست ۲۰۱۷ کیف پول ایدو را ایجاد کردند. موفقیت این کیف پول را می‌توان به تیم ۲۵ نفره آن نسبت داد. به عنوان مثال، خود فرارا (Ferrara) فضای فناوری را به خوبی تجربه کرده است. در ابتدا، این کیف پول به عنوان یک کیف پول سبک همراه برای دستگاه‌های Android و iOS شروع به کار کرد. کیف پول Eidoo برنامه دسکتاپ خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر و در ژانویه ۲۰۱۹، تیم صرافی را نیز راه‌اندازی کرد.

Eidoo یک صرافی کامل ارز دیجیتال است. این شرکت سوئیسی هدف خود را بهبود نحوه مدیریت دارایی‌های مردم معرفی کرده است. هدف این شرکت کمک به سرمایه‌گذاری مردم است. این شرکت همچنین به مردم کمک می‌کند تا در اقتصاد دیجیتال به کسب سود برسند.

کیف پول Eidoo از کدام ارزها پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول Eidoo از بیت کوین، اتریوم و همه توکن‌های اتریوم از جمله استانداردهای ERC20 و ERC223 پشتیبانی می‌کند. می‌توانید لیست کاملی از رمزارز‌هایی که ایدو از آنها پشتیبانی می‌کند را در اینجا پیدا کنید.

علاوه بر این، Eidoo توکن اختصاصی خود را نیز دارد که با نام EDO شناخته می‌شود، البته اخیرا ارز دیجیتال Eidoo به ارز دیجیتال pNetwork (پی نتورک) تغییر نام داده است و همچنین توکن EDO به توکن PNT تبدیل شده‌است. توکن PNT برای ترید در چندین صرافی دیجیتال مختلف موجود است. به عنوان مثال، شما می‌توانید توکن PNT را با دارایی‌های دیجیتال دیگر، در صرافی بایننس و یا یونی سواپ خریداری کنید.

کارمزد‌های کیف پول ایدو

Eidoo برای دسترسی و استفاده از کیف پول هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. با این حال، شما باید مقداری کارمزد تراکنش با عنوان گس (Gas) پرداخت کنید. شما می‌توانید از توکن‌های EDO خود برای پرداخت هزینه تراکنش خود استفاده کنید. البته، هزینه هر تراکنش به عوامل زیادی بستگی دارد و در زمان‌های مختلف، متفاوت است.

صرافی این کیف پول، به شما امکان می‌دهد توکن‌های ERC20 را معامله کنید. این ترید امن است و از طریق قراردادهای هوشمند انجام می‌شود. ایدو از ۰.۱٪ تا ۰.۱۵٪ مقدار تراکنش را به عنوان هزینه ترید اخذ می‌کند.

امکانات ایدو 

استفاده از این کیف پول بدون دردسر و آسان است. این برنامه دارای یک رابط کاربرپسند و شگفت‌انگیز است. به غیر از کیف پول‌ها، از ویژگی‌هایی که برای سهولت کار کاربران معرفی شده است می‌توان به لیست تماس و موتور ICO اشاره کرد. موتور ICO به کاربران امکان می‌دهد تا در عرضه اولیه توکن‌هایی که انتخاب کرده‌اند شرکت کنند. این کیف پول همچنین شرکت مستقیم در ایردراپ‌ها (Airdrop) را نیز آسان می‌کند.

ویژگی خوب دیگر این است که Eidoo به طور خودکار همه توکن‌ها را شناسایی می‌کند. بنابراین، نیازی به پیکربندی هر کیف پول ندارید. این ویژگی Token Recognition نام دارد.

امنیت کیف پول ایدو

اولویت کیف پول ایدو ایمنی است. این کیف پول از تکنیک‌های رمزگذاری عمیق برای امنیت کلیدهای خصوصی کاربران استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که این کیف پول Non-custodial (رمز عبور و کلمه خصوصی کاربر را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند) است. باید دقت کنید که رمز عبور و عبارات بازیابی خود را از دست ندهید. خلاصه‌ای از ویژگی‌های امنیتی این کیف پول عبارت‌اند از:

  • تنظیمات HD که یک عبارت پشتیبان را ارائه می‌دهد.
  • کلید خصوصی در دستگاه کاربر ذخیره می‌شود و در سرورهای کیف پول ذخیره نمی‌گردد.
  • وجود یک ابزار بازیابی که کیف پول‌ها را از دستگاه‌های گمشده در سریع‌ترین زمان ممکن بازیابی می‌کند.

ایدو

ویژگی نام مستعار و ناشناس بودن

ویژگی نام مستعار و ناشناس بودن این کیف پول ضعیف است. ممکن است مجبور باشید بعضی مواقع، مخصوصاً هنگام استفاده از صرافی، قوانین AML (پولشویی) را رعایت کنید و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. احراز هویت ممکن است شامل ارائه مدارک شناسایی و معرفی منبع دارایی شما باشد. علاوه بر این، Eidoo اطلاعات مرورگر شما را که شامل آدرس IP و داده‌های استفاده‌شده شما می‌شود، جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات ممکن است برای ردیابی فعالیت‌های شما استفاده شود.

البته Eidoo ایمنی داده‌های جمع‌آوری‌شده از کاربران را تضمین می‌کند. این شرکت برای اطمینان از ایمن بودن داده‌های شما اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد؛ مثلاً داده‌ها را رمزگذاری می‌کند و به‌ طور شبانه‌روزی امنیت شبکه را بررسی می‌کند. البته کیف پول ایدو در هنگام ایجاد مشکلات قانونی، داده‌های کاربران را در اختیار شخص ثالث قرار می‌دهد. علاوه بر این، اگر شما اجازه دهید، Eidoo ممکن است داده‌های شما را با شرکت‌های دیگر نیز به اشتراک بگذارد. اگر این مسئله برای شما مهم است، می‌توانید سیاست حفظ حریم خصوصی آنها را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا