ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بایننس کوین (BNB)، ریپل (XRP) و سولانا (SOL)

بایننس کوین (BNB) در ۱۰ سپتامبر زیر SMA 50 روزه (۴۱۰ دلار) بسته شد اما فروشنده ها نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. خریداران این افت را خریداری کردند و قیمت را به بالای SMA 50 روزه در ۱۲ سپتامبر کاهش دادند.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

با این حال، شکست خریداران در برطرف کردن مانع بالاسری در ۴۳۳ دلار ممکن است امروز دور جدیدی از فروش را به خود جلب کند. اگر قیمت زیر ۳۹۳.۲۰ دلار باقی بماند، جفت ارز BNB/USDT می تواند به ۳۶۹ دلار و سپس به ۳۴۰ دلار کاهش یابد.

روند نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۳۸ دلار) و RSI زیر ۴۰ نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت نزول است. خریداران باید قیمت را بالای ۴۳۳ دلار فشار دهند و ثابت نگه دارند تا نشان دهند که اصلاحات به پایان رسیده است.

XRP/USDT

ریپل (XRP) در حال حاضر بین میانگین متحرک گیر کرده است. شکست خریداران در بالا بردن قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۳ دلار) باعث جلب رضایت معامله گران کوتاه مدت شده است.

ریپلنمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یافته و RSI به زیر ۴۵ کاهش یافته است که نشان می دهد فروشنده ها برتری دارند. اگر فروشندگان قیمت را به زیر SMA 50 روزه (۱.۰۳ دلار) برسانند، جفت ارز XRP/USDT می تواند پایین ترین قیمت روز ۷ سپتامبر را در ۰.۹۵ دلار به چالش بکشد.

شکست و بستن زیر این حمایت نشان می دهد که روند صعودی ممکن است به پایان رسیده باشد. این ممکن است درها را برای سقوط بیشتر به ۰.۷۵ دلار باز کند. اگر قیمت از سطح فعلی خارج شود و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر برود، این دیدگاه منفی باطل می شود. خریداران سپس سعی می کنند قیمت را به منطقه مقاومت ۱.۳۵ تا ۱.۴۱ دلار برسانند.

SOL/USDT

سولانا (SOL) در حال حاضر در حال اصلاح روند صعودی قوی است. شکست زیر خط روند نشان می دهد که حرکت صعودی تضعیف شده است. قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۱ دلار) کاهش یابد.

نمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، نشان می دهد که احساس مثبت است و معامله گران در حال کاهش هستند. خریداران سپس سعی می کنند روند صعودی را از سر بگیرند اما احتمالا در خط روند با مقاومت سختی روبرو خواهند شد.

در صورت کاهش قیمت از خط روند، جفت ارز SOL/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد. شکست زیر این سطح می تواند قیمت را به سطح فیبوناچی ۶۱.۸٪ در ۱۲۳.۴۳ دلار کاهش دهد.

برعکس، شکست و بستن بالاتر از خط روند، احتمال تکرار مجدد بالاترین رکورد تاریخ را در ۲۱۶ دلار افزایش می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا