ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

با این روش ها خطاهای صرافی پنکیک سواپ در هنگام خرید و فروش رمزارز را رفع کنید!

در این پست قصد داریم تا دلیل خطاهای صرافی پنکیک سواپ (pancakeswap) درهنگام معامله کردن که برای شما اتفاق می افتد را بررسی کنیم و با ارائه چند راه حل به شما در رفع آن کمک کنیم. با فیماچارت همراه باشید.

صرافی پنکیک سواپ 

پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز (DEX) که بر بستر بایننس اسمارت چاین قرار دارد. این صرافی بزرگترین بازارساز خودکار(AMM) در بین دیگر صرافی های موجود بر بستر بایننس اسمارت چاین است و برای استفاده از آن نیازی به عضو شدن در آن نیست.

بایننس اسمارت چین هزینه های تراکنش بسیار کمتری نسبت به اتریوم دارد که خود مزیتی برای این صرافیست.

۲ نکته ابتدایی جهت رفع ابتدایی ترین مشکلات اصلی

در ابتدا باید بگویم که در اکثر سوالات کاربران عزیز در خصوص مشکلاتشان با صرافی پنکیک سواپ این موضوع تکرار شده بود ، برای معامله کردن در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ شما باید کارمزد معاملاتتان را و یا حتی خود معاملاتات را با رمزارز اسمارت چین بایننس انجام بدهید.

اسمارت چین بایننس شبکه هوشمند بایننس کوین است که قابلیت معامله کردن شما را در صرافی های غیرمتمرکز با سرعت بالا و کارمزد بسیار پایین را فراهم می کند، پس اگر بایننس در کیف پولتان داشتید و سپس موجوی شما در پنکیک سواپ ۰ نشان داده شد باید بایننس کوین هایتان را به اسمارت چین بایننس تبدیل کنید که در زیر مراحل تبدیل در کیف پول تراست ولت را برای شما قرار دادیم.

در این قسمت قرار است به عنوان نمونه از کیف پول تراست والت استفاده کنیم. ابتدا اطمینان حاصل نمایید که در حال استفاده از آخرین نسخه trust wallet هستید.

اما بعد از نصب شما باید از بایننس کوین استفاده کنید و سپس بایننس کوین ها را به اسمارت چاین بایننس تبدیل کرده و پنکیک سواپ شوید و این ارز را خریداری کنید.برای این کار ابتدا از یک صرافی مانند بایننس، بایننس کوین خریداری کرده و به تراست ولت منتقل کنید.در کیف پول بایننس کوین خود در تراست ولت گزینه more را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

سپس گزینه swap to smart chain را انتخاب کنید.

و در آخر مقدار بایننس کوین مورد نظر را انتخاب کنید و روی گزینه swap کلیک کنید و اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نباید ۱۰۰ درصد بایننس کوین های خود را به اسمارت چاین تبدیل کنید و باید در حدود ۱ یا ۲ دلار کارمزد برای تبادل در کیف پول خود نگه دارید.

اما دومین نکته که با انجام دادن آن امکان معامله کردن در صرافی پنکیک سواپ برای شما فراهم می شود، در زیر برای شما قرار دادیم.

همانطور که قبلا گفتیم تمامی معاملات در صرافی پنکیک سواپ بر بستر اسمارت چین بایننس قرار دارد و مطابق شکل زیر شما باید بر روی آیکون اتریوم کلیک کنید تا انتخاب شبکه مورد نظر برایتان نمایش داده شود.

پس از آنکه بر روی آیکون اتریوم کلیک کردید تصویری که در زیر قرار دادیم برایتان نمایش داده خواهد شد و شما باید بر روی شبکه اسمارت چین بایننس (smart chain) کلیک کنید تا امکان معامله برای شما فراهم شود.

اصلی ترین خطاهای صرافی پنکیک سواپ

قرار است اصلی ترین خطا در پنکیک سواپ را برای شما عزیزان بررسی و نحوه حل شدن این خطا را در این بخش آموزش دهیم ،تصویری از اصلی ترین خطا در هنگام خرید و فروش در صرافی پنکیک سواپ در زیر قرار دادیم و سپس به حل این موضوع می پردازیم.

متن پیام خطا : the transaction cannot succeed due to error:cannot estimate gas: transaction may fail or my require manual gas limit. this is probably an issue with one of the tokens you are swapping

اگر در پنکیک سواپ خرید و فروش کرده باشید قطعا به این خطا برخورده اید ۲ دلیل وجود دارد که باعث نمایش دادن چنین خطایی برای شما در هنگام معامله در پنکیک سواپ  می باشد،

دلیل اول یا دلیلی اصلی وارد کردن کارمزد معامله می باشد،شما کارمزد مناسب همان ارز را باید به صورت دستی وارد کنید که در تصویر زیر نحوه وارد کردن کارمزد به صورت دستی را قرار دادیم.

مطابق تصویر زیر عمل نمایید قسمتی را که در تصویر زیر مشخص کردیم برروی آن کلیک کنید،تا وارد تنظیمات شوید.

در این قسمت شما وارد تنظیمات معامله شدید و باید کارمزد مناسب رمزارزی را که از طرف خود رمزارز مشخص شده است را وارد نمایید و سپس تنظیمات را ببندید.

بیشترین دلیلی که باعث به وجود آمدن چنین خطای برای شما می شود خطای وارد نکردن کارمزد است که در بالا آن را بررسی و روش حل کردن آن را به شما آموزش دادیم اما در مواردی هم مشاهده شده که با انجام تمامی این مواردی که گفته شد خطا بازهم مشاهده شده است.

در این صورت اگر تعداد ارزهای خریداری شده را به صورت رند وارد کنید وارد کنید دیگر چنین خطایی برای شما به وجود و یا نمایش داده نمی شود.

این روزها به دلیل شلوغ  بودن صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ امکان دارد با رفع خطاهای که گفته شد بازهم مشکلی در خرید فروش برای شما عزیزان به وجود بیاید که برای رفع این مشکل می توانید از صرافی غیر متمرکز وان اینج استفاده کنید که تمامی مراحل آموزش در لینک زیر برایتان قرار داده شد.

نوشته های مشابه

‫۱۶ دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    چندتا ارز داخل کیف تراس ولت دارم از طریق پنکیک سواپ وپوکوین نتونستم سواپ کنم ونقد کنم چند پیام میده از جمله پیامهای زیر البته چند راهکار را خوندم ولی باز نتونستم اگر ممکن است بی زحمت راهنمایی جامع کنید و یا ترجیحا راه تماس باخودتون یا شخص مطلع را بهم بگید از نظر پرداخت هزینه نیز مشکلی نیست ممنون

    – execution reverted: TransferHelper: TRANSFER_FROM_FAILED

    – Transaction error

    – The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token

    1. سلام آقا ناصر تونستید مشکل رو حل کنید مشکل آخر رو منم دارم اگه تونستی لطفا منم راهنمایی کنید ممنون۰۹۳۵۲۵۲۷۵۲۲

      1. سلام، من میخواستم یه شت کوین داخل پنکیک سواپ بفروشم ، من با حریدش هیچ مشکلی نداشتم ولی وقتی میخوام بفروشمش این ارور رو میده ، The input token cannot be transferred . There may be an issue with the input token .
        باید چیکار کنم؟

      2. سلام من با کیف پول تراس ولت توکن sor به مبلغ سی دلار خریداری صرافی پنکیک سوآپ.ولی برای فروشش و تبدیل به bnb
        گزینه تبدیلش غیر فعاله

  2. The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token

    دوستان کسی می‌تونه راهنمایی کنه بینم برای این مشکل باید چکار کرد

    1. سلام این مشکل رو منم دارم چطور شما آیا تونستید حل کنید .اگه مشکل برطرف شده بی‌زحمت با من یه تماس بگیرید.۰۹۳۵۲۵۲۷۵۲۲

      1. برای رفع مشکل ۵۰ تتر هزینه اش میشه، اگه تمایل داشتی بهم ایمیل بزن تا آدرس ولت رو بدن پرداخت کنی تا راهنماییت کنم چطور مشکلت رو حل کنی.
        xbird360@gmail.com

  3. دوستان در مورد این ارور آخر که پرسیدید طبق تحقیقی که کردم ظاهرا برای توکن هایی هست که از ایردراپ بدست اومده و تا زمانی که این توکن ها آنلاک و قابل فروش نشن این پیغام رو میده . بعنوان مثال ایردراپ METAUFO در تاریخ ۲۸ ژوئن آنلاک و قابل فروش میشه . برای اطلاع از زمان آنلاک شدن ایردراپ ها به سایت رسمی اونا مراجعه کنید .

  4. سلام توکن اسمارت چین برای خرید توکن تورک در تراس ولت بر بستر bep20 از پنکیک سواپ اقدام کردم تقریباً حدود ۶۵۰ دلار که فقط ۱۱۳ دلار رو به کیف پول تراس من توکن تورگ رو واریز کرده مابقی هنوز ارسال نشده از پشتیبانی کیف پول تراس ولت پیگیری شدم پاسخ دادن از پشتیبانی توکنی که خریداری کردین پیگیر بشین لطف میکنید روش پیگیری رو راهنمایی کنید

  5. سلام عرض ادب
    من یه ارز خریدم تو فروشش موندم لطف میکنید کمکم بکنید
    تو صرافی پنکیک سواپ وقتی بفروشم این پیام رو میدهThe input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا