ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تحلیلگران بیت کوین از احتمال رسیدن به سطح ۴۰،۰۰۰ می گویند

قیمت بیت کوین به ۴۵،۶۷۲ دلار کاهش یافت و تحلیلگران می گویند الگوی تحلیل تکنیکال کلاسیک و داده های زنجیره ای نشانه هایی از ریزش تا ۴۰،۰۰۰ دلار دارند.

روز دوشنبه، چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت‌کوین پس از سقوط قیمت به پایین‌ترین حد روزانه در ۴۵،۶۷۲ دلار بدتر شد، که فاصله زیادی با صعود امیدوارکننده آخر هفته به بالای سطح ۵۰،۰۰۰ دلار داشت.

با نزدیک شدن به اتمام سال و رسیدن به بالاترین سطح تاریخ تقریباً ۳۳ درصد، معامله گران به احتمال زیاد انتظارات خود را دوباره تعدیل می کنند و هدف ۱۰۰،۰۰۰ دلاری بیت کوین را تا سال ۲۰۲۲ تمدید می کنند.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

بیت-کویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

در بازه زمانی روزانه، می‌توانیم ببینیم که قیمت در تلاش برای دور شدن از روند کاهش قیمت‌های روزانه است و جدای از افت ۴ دسامبر به ۴۲,۰۰۰ دلار، معامله‌گران به نظر می‌خواهند در جدیدترین ریزش‌ها خرید کنند.

ردیابی میانگین متحرک همیشه یک راه نسبتاً ساده برای نوسان دادن BTC بوده است و در حال حاضر میانگین متحرک ۲۰ روزه (آبی) کمتر از MA 50 روزه (نارنجی) است. زمانی که این رمزارز به مدت چند روز بالاتر از ۲۰-MA بسته می شود برخی از معامله گران به سادگی خرید می کنند و زمانی که قیمت به زیر آن می رسد می فروشند زیرا این نشانه تضعیف روند کوتاه مدت است.

پس از این رویه، معامله‌گران مومنتوم ممکن است منتظر بمانند تا بیت‌کوین قبل از باز کردن پوزیشن‌های خرید جدید، یک کلوز روزانه بالاتر از میانگین متحرک ۵۳۰۰۰ دلار را تضمین کند. معامله گران ریسک گریزتر ممکن است انتظار برای همگرایی بین ۲۰- و ۵۰-MA را به عنوان یک نشانه واضح تر از معکوس شدن روند در نظر بگیرند. نگاهی گذرا به آخرین سال فعالیت قیمت ثابت می کند که این استراتژی بسیار موثر است.

چرا برخی از معامله گران انتظار کاهش بیشتری دارند

معامله‌گران باتجربه‌تر می‌دانند که قیمت بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت‌های جدید، تمایل به ایجاد الگوی سقف دوقلو، M-top و الگوهای سر و شانه دارد. اخیراً، تحلیلگران در توییتر کریپتو به چیزی که به نظر آنها سقف دوقلو است، اشاره کرده اند که یک الگوی معکوس روند واضح است.

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

با نگاهی به بازه زمانی روزانه، می‌توانیم ببینیم که شروع یک الگوی سر و شانه‌ها چیست. افت فعلی و ادغام بعدی در نهایت می تواند شانه راست را کامل کند، با گردن ۴۱۵۰۰ دلار، و قیمت هدف نزدیک به عددی بسیار پایین که در اینجا نوشته نمی شود.

معامله‌گران همچنین متوجه خواهند شد که خط گردن الگوی سر و شانه‌ها با شکاف وسیعی روی نشانگر VPVR همسو می‌شود، که نشان‌دهنده افزایش علاقه خرید درست در سطح ۴۰،۰۰۰ دلار است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا