ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تعداد واریزکنندگان بیت کوین به صرافی‌ها در پایین‌ترین سطح در یک سال گذشته

طبق گزارش کریپتو اسلیت، حتی با وجود افت قیمت بیت کوین، باز هم آدرس های کمی موجودی بیتکوین خود را به صرافی ها واریز کردنده اند. این در حالی است که معمولا وقتی بازار صعودی باشد تعداد کیف پول‌هایی که بیت‌ کوین‌های خود را به صرافی‌های ارز دیجیتال واریز می‌کنند، مدام افزایش می‌یابد.

با اینکه ارزش بیت‌ کوین در ۳۰ روز گذشته عمدتاً در حال کاهش بوده است، داده‌های وب‌سایت تحلیلی گلاسنود (Glassnode) نشان می‌دهد که از روز یکشنبه این هفته، تعداد آدرس‌هایی که بیت کوین خود را به صرافی‌ها واریز می‌کنند، به کمترین میزان خود در ۱۳ ماه گذشته در ۴,۱۹۷.۹ مورد رسیده است.

آن‌طور که از داده‌های گلاسنود پیداست، آخرین بار سه هفته پیش در ۲۴ نوامبر تعداد آدرس‌های واریزکننده بیت کوین به صرافی‌ها به کف ۱۳ ماهه خود در ۴,۲۰۲.۹۱ عدد رسیده بود.

بیتکوین

بر اساس این داده‌ها، می‌توان گفت سرمایه‌گذاران دوست دارند دارایی‌های دیجیتال خود را حفظ کنند تا زمانی که روند صعودی دیگری در بازار آغاز شود و ارزش دارایی‌های آنها را به اوج جدیدی برساند.

عملکرد بیت‌ کوین در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۱

بعد از اینکه بیتکوین در یک روند صعودی قرار گرفت و ارزش آن به بیش‌ از ۶۸,۰۰۰ دلار رسید، بسیاری از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کردند که قیمت آن از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد. به همین خاطر، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران امیدوار بودند که قیمت بیت کوین از این هدف تعیین‌شده عبور کند.

با این حال در ادامه نوسانات در بازار بیت کوین آغاز شد و قیمت آن به سطوح پایین‌تر سقوط کرد. داده‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت بیت‌ ‌کوین در ۳۰ روز گذشته تا سطح ۴۲,۰۰۰ دلار هم پایین آمده است.

اینکه دارندگان بیت کوین نمی‌خواهند سرمایه خود را وارد صرافی‌ها کنند، نشان می‌دهد که در حال حاضر ترس از نوسانات قیمت بر تصمیم آنها برای نگهداری بیت کوین تأثیری نگذاشته است. داده‌های وب‌سایت گلاسنود نشان می‌دهد که تعداد بیت کوین‌های هودل‌شده تا تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) ۷,۲۲۴,۰۱۸.۸۰۴ واحد بوده است.

منبع: cryptoslate

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا