ارزهای دیجیتالاستخراج ارزهای دیجیتال

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال در اکثر کشورها و همچنین در ایران، تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از راه های کسب در آمد در این بازار یعنی استخراج آشنا کنیم. همانطور که حتما می دانید بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در واقع ارزی است که پتانسیل بالایی برای رشد در آینده داشته باشد. همان طور که می دانید ارز دیجیتال یک نوع دارایی الکترونیکی به شمار می رود که در معاملات مجازی بین افراد مختلف مورد مبادله و خرید و فروش قرار می گیرد. ارزهای دیجیتال به صورت داده در دسترس هستند و به صورت یک شی فیزیکی قابل معامله نیستند.

تعداد ارزهای دیجیتالی که در دنیا وجود دارد بسیار زیاد است. انتخاب از بین این همه رمز ارز برای استخراج و سرمایه گذاری کاری دشوار است، اما چیزی که قطع به یقین همه ما به آن باور داریم این است که از جمله بهترین ارز دیجیتال برای استخراج، بیت کوین است.  البته اتریوم، پولکادات، کاردانو، ترون، لایت کوین، مونرو، زی کش، دش، بایننس کوین … نیز از دیگر ارزهای دیجتالی هستند که توانسته اند توجه ماینرها را برای استخراج به سمت خود جلب کنند.

در انتخاب ارز دیجیتال برای استخراج باید شرایط خود و اهدافی که در ذهن دارید را در نظر بگیرید.  برای مثال ارز دیجیتال بیت کوین را پنج سال پیش می توانستید با قیمت حدود ۵۰۰ دلار خریداری کنید. از ژوئن ۲۰۲۱، قیمت یک بیت کوین بیش از ۳۲۰۰۰ دلار رشد کرده است و در یک مقطعی بالای ۵۰۰۰۰ دلار نیز رسید. این رشد حدود ۶۳۰۰ درصد است.

بنابراین بیت کوین پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای استخراج باشد. یا ارز دیجیتال اتریوم که به دلیل کاربردهای بالقوه ای که در ساخت توکن ها دارد و همچنین قرار داد های هوشمند و در صورت تحقق برخی شرایط می تواند در آینده رشد خوبی را تجربه کند. این رمز ارز دیجیتال تا به امروز نیز رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است. در عرض ۵ سال قیمت آن از ۱۱ دلار به بیش از ۲۵۰۰ دلار رسیده است تقریبا بیش از ۲۲۰۰۰ درصد رشد را در این ارز دیجیتال در طی ۵ سال اخیر شاهد بوده ایم.

آلت کوین هایی مانند بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین، ریپل، یونی سواپ، کیک و … هم جزو بهترین ارز دیجیتال برای استخراج به شمار می روند و همگی از پتانسیل خوبی برای رشد در آینده برخوردار هستند و جزو پروژه های قوی و با اهداف بلند پروازانه به حساب می آیند. سرمایه گذاری در زمینه استخراج این ارزهای دیجیتال اگر با آگاهی و اطلاعات بیشتر و تحقیق از سوی شما انجام شود می تواند موجب شود سود خوبی از این طریق کسب کنید. البته مواردی که ما در این مقاله بیان می کنیم نظرات شخصی هستند و نباید مبنای تصمیم گیری برای خرید و یا سرمایه گذاری شما قرار گیرند.  بنابراین اگر قصد دارید بدانید که چگونه ارز دیجیتال استخراج میشود و همچنین بهترین ارزهای دیجیتال که برای استخراج مناسب هستند چه ارزهایی می باشند با ما همراه باشید.

استخراج

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین ارز دیجیتال برای ماین با گوشی را نام ببریم می توان به بیت کوین، اتریوم، مونرو، دش، دیجیتال نوت، فانتوم کوین اشاره کرد. با کمک نرم افزارهای حرفه ای که برای این کار طراحی شده است شما می توانید در گوشی های اندرویدی یا آیفون خود این نرم افزارها را دانلود و نصب کرده و به ماین ارز های دیجیتال قابل استخراج با گوشی بپردازید.

نرم افزار های استخراج با موبایل:

  • MinerGate
  • DroidMiner
  • Pocket Miner
  • NeoNeonMiner،Crypto Miner
  • Mobile Miner

از بین نرم افزارهایی که به منظور استخراج بیت کوین و سایر رمز ارزها وجود دارد می توان به نرم افزارهایی مانند MinerGate Mobile Miner ، NeoNeonMiner،Crypto Miner ،Pocket Miner ، DroidMiner  اشاره کرد. در این بین بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید minergate است که با کمک آن می توان به استخراج ارزهای دیجیتال معروف پرداخت. در مورد ارزهای دیجیتال قابل استخراج با گوشی باید بگوییم که گوشی شما باید جزو گوشی هایی با قدرت  سخت افزاری بالا باشد. در غیر این صورت استخراج ارز دیجیتالی چون بیت کوین که سختی استخراج آن بالا است با کمک گوشی کار عاقلانه ای به حساب نمی آید. در عوض ارز دیجیتال مونرو را می توان به راحتی با موبایل های قوی استخراج کرد. البته باید بگوییم که همه این ها بر می گردد به تجهیزات قوی که در زمینه استخراج ارز دیجیتال وجود دارد و گوشی شما باید با آن ها رقابت کند بنابراین ممکن است استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشد.

چگونه می توان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج را انتخاب کرد؟

برای این که بهترین ارز دیجیتال برای استخراج را انتخاب کنیم باید به فاکتورهای متعددی توجه نماییم. اولین نکته این است که به خوبی ارز دیجیتال های مختلف را شناسایی کنیم و مطالعات کافی در این زمینه داشته باشیم. شناخت کم از یک ارز دیجیتال باعث خواهد شد که ما اگرچه آن ارز را بتوانیم استخراج کنیم اما سودآوری کافی از این طریق به دست نیاوریم. مرحله بعدی این است که هزینه برق را برای استخراج یک رمز ارز خاص مد نظر قرار دهیم زیرا این موضوع می تواند تاثیر مستقیمی بر میزان سودآوری استخراج ارز دیجیتال داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استخراج به سایت investopedia.com مراجعه کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای ماین چه خصوصیاتی دارد؟

نکته بعدی این است که مشخص کنیم این ارز دیجیتالی که می خواهیم به استخراج آن بپردازیم از نظر قیمت در چه رنج قیمتی قرار دارد و آینده نمودار قیمتی آن به چه سمت و سویی حرکت خواهد کرد. برای این کار می توانید از تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال بهره گیرید. با کمک تحلیل فاندامنتال می توانید بنیاد و اساس یک رمز ارز را بررسی کنید و ببینید که آیا ارزش سرمایه گذاری و استخراج دارد یا خیر؟ از دیگر عواملی که می تواند در روند سرمایه گذاری و درآمد از طریق استخراج تاثیر داشته باشد سختی استخراج و نرخ هش است.  بنابراین می توان گفت که زمان، برق و قدرت سخت افزاری تجهیزاتی که می خواهید برای استخراج از آن ها استفاده کنید می تواند به شما در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج کمک کند. شما باید همه این موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید سود آوری خوبی با سرمایه گذاری در این کار داشته باشید.

اگر بخواهیم یک جمع بندی در زمینه انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج داشته باشیم می توان آن را به موارد زیر خلاصه کرد:

  • توجه به قیمت روز رمز ارز مورد نظر
  • میزانی آسانی یا سختی استخراج آن
  • آینده بلند مدت رمز ارزی که می خواهیم استخراج کنیم
  • سود و جایزه ای که بلاک به ماینر اختصاص می دهد
  • هاوینگ رمز ارز
  • تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای این کار
  • نرخ روز ایجاد بلاک جدید

به توجه به موارد بالا می توان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج را انتخاب کرد و در آینده سود بسیار زیادی از این طریق کسب نمود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا