ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال StarLink

استار لینک (StarLink)، یک پروژه کاملا غیر متمرکز و تحت حاکمیت جامعه است که توسط LEASH به طور تصادفی راه‌اندازی شد. STARL، توکن حاکمیت اکوسیستم StarLink است که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است.

توکن‌های STARL ابزار سرمایه‌گذاری برای خرید زمین مجازی در متاورس Starl هستند که از یک ایستگاه فضایی در دنیای واقعی تقلید می‌کنند. این توکن به عنوان ارز برای تراکنش‌ها در متاورس استفاده می‌شود. متاورس Starl پروژه‌ای با توانایی استفاده از قدرت بلاکچین و تمرکززدایی به منظور گسترش و ارج نهادن به چشم انداز واقعی یک نمونه مالی جدید است.

برخی ممکن است Starl را مانند یک بازی تصور کنند، اما همه این‌ها به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد. یک بازی، طبق تعریف، ممکن است هر چیزی باشد که برای سرگرمی در آن شرکت می‌کنید. اگر از کاوش و تعامل با Starl لذت می‌برید، مطمئناً می‌توان آن را مانند یک بازی در نظر گرفت و بازی کرد!

بنیانگذاران متاورس Starl چه کسانی هستند؟

متاورس Starl توسط Woof Decentra و Moe Larson و همچنین یک تیم پویا از هنرمندان و برنامه نویسان سه بعدی در حال توسعه است. آن‌ها با جامعه‌ای از افراد همفکر و حامی که اعتماد کامل و اشتیاق به چشم انداز Starl دارند، یک تیم قدرتمند را تشکیل می‌دهند.

کیف پول‌های ارز دیجیتال استار لینک (StarLink)

 تراست والت Trust Wallet

 کیف پول متامسک MetaMask

صرافی‌های ارز دیجیتال استار لینک (StarLink)

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن StarLink معامله می‌شود، صرافی اوکیکس OKEx با سهم %۲۴.۵۵ از حجم معاملات روزانه است. سایر صرافی‌ها عبارتند از:

 صرافی Gate.io

  بیکگس BKEX

  صرافی کوینکس

   Bitrue

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا