اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

کیف پول های Alameda چند روز پس از وثیقه SBF فعال می شوند، جامعه بازی های ناپسند را در نظر می گیرد

جابجایی اخیر وجوه از کیف پول های آلامدا، تنها چند روز پس از آزادی سم بنکمن فرید با قید وثیقه، نگرانی های بسیاری را در مورد این زمان ایجاد کرد.

کیف پول های رمزنگاری مرتبط با شرکت تجاری ورشکسته Alameda Research، شرکت خواهر FTX، تنها چند روز پس از آزاد شدن مدیر عامل سابق سام بنکمن فرید با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری، در حال انتقال وجوه مشاهده شدند.

انتقال وجوه از کیف پول های Alameda کنجکاوی جامعه را برانگیخت، اما بیشتر از آن، نحوه انتقال این وجوه توجه جامعه را به خود جلب کرد.

مشخص شد که کیف پول Alameda در حال تعویض بیت‌های ERC-20 با Ether/Tether است و سپس ETH و USDT از طریق مبدل‌های فوری و میکسرها منتقل شدند.

به عنوان مثال، یک آدرس کیف پول که با 0x64e9 شروع می شود، بیش از ۶۰۰ ETH از کیف پول های متعلق به Alameda دریافت کرد، بخشی از آن به USDT مبادله شد در حالی که بخش دیگر تراکنش به ChangeNow ارسال شد.

تحلیلگر زنجیره ای ZachXBT خاطرنشان کرد که کیف پول Alameda در نهایت با استفاده از صرافی های غیرمتمرکز مانند FixedFloat و ChangeNow وجوه را با بیت کوین مبادله می کند.

این پلتفرم‌ها اغلب توسط هکرها و بهره‌برداران برای مخفی کردن مسیرهای تراکنش استفاده می‌شوند.

حماسه بی پایان FTX هر روز شاهد یک پیچ و تاب جدید است و آخرین انتقال وجوه برای جمع آوری هر آنچه در آن کیف پول های رمزنگاری باقی مانده است برای جامعه نگران کننده است.

بسیاری گمان می کردند که الگوی مبادله این وجوه شبیه یک استثمارگر است، اما با توجه به گذشته جنایتکارانه شناخته شده بانکمن-فرید در حال حاضر، بسیاری گمانه زنی کردند که بیرون بردن هرچه در آن کیف پول ها باقی مانده می تواند یک کار داخلی باشد.

دیگران شرایط وثیقه را زیر سوال بردند و پرسیدند چرا به او اجازه دسترسی به اینترنت داده شده است. یکی از کاربران نوشت که مدیر عامل سابق “به شدت در تلاش بود تا پول را خارج کند” و افزود: “چرا شرط وثیقه او شامل عدم دسترسی به کامپیوتر/اینترنت بود؟”

جابجایی های جاری وجوه از کیف پول های Alameda همزمان با وثیقه بانکمن فرید بود زیرا درست پس از اعلام ورشکستگی FTX در ۱۱ نوامبر، کیف پول های صرافی میلیون ها دلار هک شدند.

وزارت دادگستری ایالات متحده در حال حاضر در حال بررسی سوء استفاده ۳۵۲ میلیون دلاری FTX بلافاصله پس از تشکیل پرونده ورشکستگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا