کاتلین آزگود، رئیس بخش توسعه کسب و کار Sky Mavis به گفت که هدف آنها این است که تا حد امکان افراد بیشتری را وارد اکوسیستم کنند.
Sky Mavis، تیم سازنده بازی محبوب بلاک چین Axie Infinity، فاش کرد که چهار استودیوی بازی در بالای شبکه Ronin بازیهایی را ساخته و راهاندازی میکنند و جرقه ایجاد اکوسیستم بازی بومی خود را میدهند.
Sky Mavis در اطلاعیهای که برای Cointelegraph ارسال شده است، تاکید کرد که آنها با چهار استودیو بازیسازی Directive Games، Tribes، Bali Games و Bowled.io همکاری میکنند .
علاوه بر این، تیم همچنین تغییر زنجیره بلاک رونین را به مکانیزم اجماع اثبات سهام (DPoS) اعلام کرد.
ترونگ نگوین، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Sky Mavis، توضیح داد که:
“با ارتقاء به DPoS، ما آماده هستیم تا زیرساخت و فناوری خود را به روی دنیای Web3 باز کنیم. ما معتقدیم که این مسیری است برای ایجاد بازیهایی که جامعهمحور، پاداشدهندهتر و بالاتر از همه، سرگرمکنندهتر باشد.”
Kathleen Osgood، رئیس توسعه کسب و کار Sky Mavis، گفت که تیم آنها ۲۵۰ استودیو بازی را قبل از تصمیم گیری در مورد استودیوهای معرفی شده بررسی کردند.
به گفته Osgood، آنها استودیوهایی را از جایگاههای مختلف در فضای بازی انتخاب کردند تا به هدف خود یعنی ورود هرچه بیشتر افراد به اکوسیستم دست یابند.
“نسل جدید کاربران و کیف پول بخش بزرگی از استراتژی استودیو بازی ما است. هدف ما همکاری با تیم ها برای ساخت بازی های عالی است که نه تنها کاربران Web3 را جذب می کند، بلکه میلیون ها کاربر Web2 را نیز جذب می کند.”
خالق Axie Infinity با همکاری با تیمهای دیگر با سابقه جذب کاربر Web2 میتواند بازیهای بلاک چین را در معرض دید تودهها قرار دهد و کاتالیزوری برای پذیرش بیشتر Web3 باشد.
با وجود زمستان کریپتو، بسیاری هنوز بر این باورند که شرکتهای بازی سنتی بیشتر به توکن غیرقابل تعویض (NFT) و فضای بازی بلاک چین خواهند رفت.
در ۱۲ ژانویه، مدیران Web3 در مورد پتانسیل شرکتهای اصلی بازی صحبت کردند و نظرات خود را در مورد مدلهای بازی NFT مانند بازی برای کسب درآمد و حرکت برای کسب درآمد به اشتراک گذاشتند.