ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

هش ریت بیت کوین رکورد زد!

میانگین هش هفت روزه بیت کوین برای اولین بار از ۱۲۹ EH/s عبور می کند، زیرا قیمت این ارز ارزشمند همچنان در سطح ۱۲,۰۰۰ دلار با مقاومت مواجه است.

از آنجا که قیمت بیت کوین همچنان به مقاومت خود ادامه می دهد و از ۱۲,۰۰۰ دلار عبور می کند، نرخ هش آن به بالاترین سطح رسیده است.

داده های Blockchain.com تأیید می کند که در ۱۵ آگوست، میانگین هش هفت روزه بیت کوین به اوج جدید ۱۲۹.۰۷۵ EH / s رسیده است. این دستاورد پس از دو هفته رشد نسبتا ثابت رکود هش، همراه با رکورد قبلی که در ۲۸ ژوئیه ثبت شده بود, به وقوع پیوست.

نرخ-هش

نرخ هش ۷ روزه بیت کوین. منبع:  Blockchain

نرخ هش تخمینی است که چقدر ماینرهای محاسباتی به پردازش معاملات بیت کوین (BTC) زمان اختصاص می دهند. میانگین بالاتر نشان می دهد که ماینرها اعتماد بیشتری به سودآوری دارند، بنابراین به طور کلی ارتباط مستقیمی بین نرخ هش و قیمت وجود دارد.

بیت کوین در ماه آگوست قبل از سقوط دوباره به همان بازه ۱۱۰۰۰ دلاری، دو بار تا مرز ۱۲,۰۰۰ دلار افزایش یافت. قیمت BTC همچنان در سطح مقاومت ۱۲,۰۰۰ دلار قرار دارد و در تعطیلات آخر هفته بین ۱۱،۷۰۰ تا ۱۱.۹۰۰ دلار در نوسان باقی ماند.

همبستگی طلا و بیت کوین

با توجه به اقدامات فدرال رزرو و دیگر بانک های مرکزی در مواجه با بیماری کرونا و نگرانی سرمایه گذاران از این بابت, می توان چنین نتیجه گرفت که بیت کوین و طلا ممکن است در سال ۲۰۲۰ همبستگی قوی تری را نشان دهند.

قیمت طلا اخیرا از ۲,۰۰۰ دلار در هر اونس عبور کرده است. از دیگر سو چنین به نظر می رسد که بیت کوین در مراحل ابتدایی صعود خود باشد. مکس کیزر، از سرمایه گذاران بیت کوین, در تازه ترین اظهارات خود گفت که سرمایه گذاری اخیر میلیاردر معروف وارن بافت در طلا, حتی می تواند قیمت بیت کوین را تا ۵۰,۰۰۰ دلار افزایش دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا