ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین کم است! PayPal و Square تمام کوین های تازه استخراج شده را خریدند!

طبق گزارش منتشر شده توسط Pantera Capital، اقدامات اخیر شرکت PayPal در خصوص رمز ارز ها با رالی قیمتی اخیر بیت کوین رابطه ای حیاتی داشته است.

PayPal، استفاده از بیت کوین را ساده می کند

طبق گزارش  Pantera Capital، سادگی که شرکت PayPal برای استفاده از سرویس رمز ارز ها ارائه می دهد، تاثیر زیادی بر فهم عمومی مردم از بیت کوین و پذیرش دیگر ارز های دیجیتال داشته است.

پیش از این، خرید بیت کوین بسیار مشکل بود: با گذرنامه خود سلفی بگیرید، چنند روز تا یک هفته صبر کنید تا محدودیت های روزانه فعال شود. اما به تازگی ۳۰۰ میلیون نفر به سرعت به بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای رمزپایه دسترسی سریع پیدا کردند. نتایج در حال حاضر آشکار است.

همچنین تعداد کاربران PayPal می تواند نقشی حیاتی برای بیت کوین ایفا کند. در حقیقت، تعداد ۳۰۰ میلیون کاربر PayPal، سه برابر بیشتر از تعداد آدرس های بلاک چینی بیت کوین می باشد.

این امر باعث می شود تا افراد زیادی بتوانند به بیت کوین روی بیاورند. در حقیقت علاقه ی شرکت های بزرگ fintech به ارز های دیجیتال، یک پدیده ی جدید در نوع خود می باشد. این دلیلی بر آن است تا بسیاری بر این باور باشند که شرکت هایی مانند PayPal، Cashapp و Robinhood در رالی قیمتی اخیر بیت کوین بسیار موثر بوده اند و همچنین معتقد اند که این رالی قیمتی می تواند بسیار پایدار تر از رالی قیمتی سال ۲۰۱۷(۱۳۹۶) باشد.

هر چه هست را بخرید!!

دلیل دیگر این رالی می تواند اشتیاق فعلی PayPal برای بیت کوین و سایر توکن ها باشد. به گفته Pantera، دو شرکت PayPal و Cash App آنقدر Bitcoin خریداری می کنند که می توانند موجب کمبود در بازار باشند و مستقیما در افزایش قیمت ها نقش داشته باشند.

پیشبینی های Pantera Capital بسیار حیرت آور است و اگر این پیشبینی ها معتبر باشد، هر چه جلوتر برویم، تعداد بیت کوین های کمتری برای معامله کردن وجود خواهد داشت.

وقتی پی پال به صورت مستقیم شروع به کار کرد، حجم معاملات شروع به انفجار کرد. افزایش حجم نشان می دهد که با گذشت چهار هفته از زمان فعال شدن، PayPal در حال حاضر تقریبا ۷۰ درصد از عرضه جدید بیت کوین را خریداری کرده است.

PayPal و Cash App در حال حاضر بیش از ۱۰۰٪ از کل بیت کوین های تازه صادر شده را خریداری می کنند.

PayPal و Cash App بیش از ۱۰۰ درصد تمامی بیت کوین های تازه استخراج شده را می خرند!”

در گزارشی دیگر، Pantera Capital اعلام کرده بود که شرکت Cash App در حدود ۴۰ درصد بیت کوین های تازه استخراج شده را خریداری می کند.

افزودن این ۴۰٪ خریداری شده توسط CashApp به ۷۰٪ خریداری شده توسط PayPal نشان می دهد که هر دو شرکت ۱۱۰٪ از کل بیت کوین های جدید را بدست می آورند و این باعث کمبود ۱۰٪ از کل کوین های تازه استخراج شده می شود.

اگرچه PayPal قبلا انتقاداتی را از طرف بیت کوینر های برجسته دریافت کرده است، اما به لطف حرکت و افزایش قیمت ها آنها ۶۲٪ ثروتمندتر شده اند.

منبع: Cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا