ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صندوق ETF اتریوم برای اولین بار در بورس اوراق بهادار تورنتو عرضه می شود

خبر خوشی برای اتریوم در راه است. هفته آینده، صندوق مدیریت سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال ۳iQ کانادا، عرضه اولیه ای را برای اتریوم در بازار سهام تورنتو (TSX) در زیر مجموعه ی QETH.U ارائه خواهد داد.

حداکثر عرضه برای راه اندازی ۱۰۰ میلیون دلار است و تاریخ بسته شدن آن حداکثر تا ۱۰ دسامبر سال ۲۰۲۰ خواهد بود. صندوق ۳iQ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار CAD را مدیریت می کند و همچنین تمرکز خود را بر روی بیت کوین، Litecoin و اتریوم حفظ می کند.

۳iQ در یک بیانیه مطبوعاتی در روز پنجشنبه اشاره کرد که این لیست با یک داستان میهن دوستانه همراه است. این شرکت اظهار داشت:

مفهوم اتریوم در کانادا در سال ۲۰۱۳ توسعه داده شد و متعاقباً توسط گروهی از فن آوران از سراسر جهان راه اندازی شد.

بنیانگذار و سرشناس ترین چهره اتریوم، ویتالیک بوترین، کانادایی-روسی است و خانواده وی از شش سالگی به تورنتو نقل مکان کردند.

معامله گران جنوب مرزهای کانادا استقبال خوبی از قابلیت سرمایه گذاری عموم مردم در اتریوم کرده اند. بر اساس گزارش Grayscale، با وجود قیمت بالای این رمزارز که در حدود ۵۰۰٪ نسبت به ارزش خالص دارایی برای ETHE افزایش یافت، هر روزه تعداد سرمایه گذاران بیشتری به سمت این صندوق ها جذب می شوند.

این صندوق ها و اعتبارات روش سرمایه گذاری مناسبی برای بسیاری از معامله گرانی است که قادر به تأمین مستقیم حساب و همچنین امنیت آن نیستند.

بعلاوه، معامله گران در ماه های اخیر از افزایش صندوق های جدید در سراسر جهان لذت برده اند. فقط در ماه نوامبر، VanEck یکی از غول های بازار طلا صندوقی با نام  VanEck Vectors Bitcoin ETN را در آلمان راه اندازی کرد، ۳iQ نیز صندوق Bitcoin را به کانادا معرفی کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا