ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ریزش شدید اتریوم در صرافی کراکن، سرمایه گزاران به این صرافی بدهکار شدند!

کاربران صرافی کراکن در پی افت ۶۳٪ قیمت اتریوم خواستار جبران خسارت وارد شده شدند. روز ۲۲ فوریه نمودارهای بیت کوین و اتریوم بزرگ‌ترین میزان تغییرات روزانه خود را تجربه کردند. قیمت BTC به میزان ۹،۵۰۰ دلار و اتر به میزان ۴۰۰ دلار در یک کندل روزانه جابجا شدند.

با این حال، به نظر می‌رسد همزمان با حمایت ضعیف خریداران، حجم بالای قراردادهای لیکویید شده باعث شد تا تریدرهای صرافی کراکن ضرر سنگینی را متحمل شوند. در یک ساعت قیمت بیت کوین ۲۲٪ ریزش کرد و تا ۴۵،۰۰۰ دلار پایین آمد و از طرفی دیگر قیمت ETH نیز با سقوط ۶۳٪ به قیمت ۷۰۰ دلار رسید.

واکنش شدید در مورد subreddit r / Krakensupport بسیاری از معامله گران را ناراحت کرده است. برخی از معامله گران حتی تهدید می کنند که اقدام قانونی علیه صرافی را ترتیب می دهند. کاربر Reddit u / dtk6802 نوشت:

من بیشتر پس اندازهای زندگی ام را از دست دادم و پاسخی از حتی یک نفر هم دریافت نکردم. من فکر می کنم که آنها باید خسارت ما را پرداخت کنند یا تمام مشتریان خود را از دست می دهند. من بسیار ناراحت هستم و به پرونده شکایت علیه آنها ملحق می‌شوم و مدارک زیادی برای ارائه تحویل می‌دهم.

با این حال، به نظر می رسد که عواقب ناشی از آن برای برخی دیگر فراتر از ضرر و بدهی بوده است، زیرا کاربر Reddit u / GoEers304 ادعا می کند که تعادل آنها نشان می دهد که در نتیجه این خرابی، اکنون به Kraken بدهکار هستند.

من الان ۱۲۰ دلار به صرافی بدهکارم! چطور می‌شود که حساب یک نفر منفی شود؟

علی رغم درخواست جبران خسارات ناشی از خرابی توسط کاربران Kraken، اما تفسیر شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که هیچ بازپرداختی از سوی صرافی صورت نمی‌گیرد.

برای محافظت در برابر تصفیه های عمده فروشی در صورت بروز ناگهانی و محلی شدن خرابی ، بسیاری از سیستم عامل های مشتقات رمزنگاری مدتهاست که از قیمت شاخص برای تعیین تماس های حاشیه ای استفاده می کنند.

برای پیشگیری از لیکویید شدن قراردادهای موجود، بسیاری از صرافی‌ها مانند بایننس از قیمت شاخص بازار استفاده می‌کنند. کاربران صرافی Nexo نیز در جریان سایه زدن نمودار اتریوم متحمل خسارت شدند. اما Nexo در توییتر عنوان کرده است که خسارت وارد شده به کاربران به آنها بازگردانده می‌شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا