ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی توکن سیف مون (safemoon)

ارز دیجیتال سیف مون (SafeMoon) در دسته ارزهای دیفای (DeFi) قرار می گیرد و یا به عنوان یک توکن مالی غیرمتمرکز شناخته می شود. این رمزارز جدیدا وارد بازار رمزارزها شده است و به همین علت اطلاعات کمی در ارتباط با آن منتشر شده است.

در واقع ارز دیجیتال SafeMoon به دنبال ارائه یک سیستم مالی جایگزین است که قصد دارد به صورت غیرمتمرکز اداره شود. سیف مون مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین می باشد. این ارز دیجیتال در ۸ مارس ۲۰۲۱ راه اندازی شد اما در اواسط آوریل امسال مانند موشک قیمت آن رشد کرد و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفت.

لازم است که بدانید رشد قیمت این رمزارز به گونه ای بوده است که در تاریخ ۲۰ آوریل، صرافی بایننس به دلیل هجوم ناگهانی سرمایه گذاران مجبور شد موقتا برداشت از پلتفرم خود را متوقف کند.

تاریخچه و بنیانگذارن 

همانطور که گفته شد ارز دیجیتال سیف مون در ۸ مارس ۲۰۲۱ راه اندازی شد و زمان زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. یکی از بنیانگذاران این ارز دیجیتال John Karony می باشد. این فرد در حال حاضر مدیرعامل سیف مون است. مدیر ارشد مالی شرکت سیف مون فردی به نام Thomas Smith است.

عملکرد سیف مون SafeMoon 

در تراکنش‌های پلتفرم سیف مون، کارمزدی ۱۰% نصف شده و یه عنوان مالیات اخذ می شود. ۵% هزینه بین مالکین این ارز در زمان توزیع پخش می شود. به این ترتیب، ۵% باقی دو مرتبه نصف می شود تا پنحاه درصد آن به BNB فروخته شود و باقی مانده هم با توکن‌های BNB فروخته شده، جفت می شوند. سپس، این جفت نقدینگی به پنکیک سواپ (PancakeSwap) افزوده می شود.

رقابت بین دوج کوین و سیف مون

موضوع دیگری که امروزه در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، رقابتی است که بین طرفداران دوج‌کوین و سیف مون به وجود آمده است. باید بگوییم که در سال ۲۰۱۲ میلادی یک شوخی اینترنتی به ظهور دوج‌کوین منجر شد. با این وجود پاداش‌های  ثابت این رمز ارز آینده خوبی را برایش رقم می زند.‌

خیلی ها معتقدند ایلان ماسک در پشت پرده از حامیان دوج کوین محسوب می شود. دوج‌کوین با یکی از معروف‌ترین مم‌ها (meme) ایجاد شده است و ماهیتی ماندگار دارد. از طرفی، ایلان ماسک به محبوبیت شخصی در مورد این رمزارز اشاره کرد. این در حالی است که سیف مون نیز به مالکینش پاداش‌های ثابت می دهد و شاید این دو رمزارز قرار است رقابت تنگاتنگی داشته باشند.

راه‌ های خرید ارز دیجیتال سیف مون (SafeMoon)

از ماه آوریل سال ۲۰۲۱ این امکان را دارید تا از PancakeSwap و یا BitMart سیف مون خریداری نمایید. توکن سیف مون در تاریخ ۸ ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی در لیست صرافی پنکیک سواپ قرار گرفته است. از طرفی، در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ میلادی نیز قرار است صرافی منحصر به فرد این ارز راه‌ اندازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا