ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

آشنایی با کیف پول اینفینیتو (Infinito)

کیف پول اینفینیتو در سال ۲۰۱۷ میلادی راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون، موفق به جذب میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان شده است. برنامه کیف پول Infinito در حال حاضر از زبان‌های انگلیسی، کره‌ای، ویتنامی، روسی، چینی، فرانسوی و ژاپنی پشتیبانی می‌کند و این تیم قصد دارد در آینده پشتیبانی از زبان‌های دیگر را نیز به کیف پول خود اضافه کند. کیف پول اینفینیتو رقیب اصلی کیف پول‌های شناخته‌شده‌ای همچون مای اتر والت (MEW)، اکسودوس (Exodus) و جکس (Jaxx) به شمار می‌رود.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط کیف پول Infinito

یکی از نقاط قوت ‎کیف پول اینفینیتو، پشتیبانی از لیست طولانی‌ای از دارایی‌های دیجیتال، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، دش (Dash)، ایاس (EOS)، آنتولوژی (ONT) و … است. علاوه بر این، Infinito قصد دارد در آینده نزدیک از توکن‌های مبتنی بر استاندارد BEP2، توموچین (TOMO)، ترون (TRX)، تتر (USDT) مستقر در اومنی لایر (OmniLayer) و تمامی توکن‌های مرتبط با آنها (۱۰۰۰+) نیز پشتیبانی کند.

کیف پول اینفینیتو دارایی‌های مبتنی بر استانداردهای NEP-5 شبکه نئو (NEO) و ERC-20 شبکه اتریوم را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. علاوه بر اینها، توسعه‌دهندگان Infinito هر هفته کوین‌های جدیدی را به فهرست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود اضافه می‌کنند.

کارمزدها در کیف پول اینفینیتو

در کیف پول اینفینیتو نیز مانند سایر کیف پول‌ها، برای پردازش تراکنش‌ها کارمزد مشخصی کسر می‌شود. در این کیف پول، کاربران می‌توانند کارمزد معاملات خود را با انتخاب از میان سه گزینه اقتصادی (Economy)، عادی (Regular) و پریمیوم (Premium)، بهینه کنند. به طور کلی، در کیف پول Infinito شما می‎‌توانید معاملات خود را با کمترین کارمزد ممکن پردازش کنید.

قیمت کیف پول Infinito

اینفینیتو یک کیف پول برای تلفن‌های همراه است که استفاده از آن رایگان است. شما می‌توانید با مراجعه به پلی ‌استور گوگل یا اپ استور اپل به سادگی و به صورت کاملاً رایگان آخرین نسخه این کیف پول را دانلود و نصب کنید.

سهولت استفاده از کیف پول اینفینیتو

اگر با کار کردن با کیف پول‌های موبایلی مشکل دارید، Infinito باعث خواهد شد نظر خود را تغییر دهید. این کیف پول برای مبتدیان ساخته شده است. بنابراین، استفاده از آن بسیار آسان است. برخی از ویژگی‌های کیف پول اینفینیتو که به یک تجربه کاربری عالی کمک می‌کنند، عبارتند از:

مدیریت مخاطبان

اگر بیشتر تراکنش‌های خود را با استفاده از دارایی‌های دیجیتال انجام می‌دهید، این ویژگی برای شما مفید خواهد بود. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید آدرس‌های رمزارزی پرتکرار را در یک لیست جهت دسترسی آسان ذخیره کنید. به این ترتیب، دیگر نیاز نخواهد بود که آدرس‌های طولانی را در جایی یادداشت کنید و نگران از دست دادن آنها باشید.

پشتیبانی از چندین کیف پول (Multi-Wallet)

اگر از ارزهای دیجیتال مختلف استفاده می‌کنید، می‌توانید برای هر کدام از آنها یک کیف پول با نام مشخص، ایجاد کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول‌های مختلف سازماندهی کنید.

در Infinito ایجاد هر تعداد کیف پول امکان‌پذیر است و محدودیتی برای آن تعیین نشده است.

برای بهبود ویژگی‌های کیف پول اینفینیتو، تیم توسعه‌دهنده در نظر دارد قابلیت «مدیریت پرتفوی» را نیز اضافه کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که دارایی‌های خود را در کیف پول‌های دیگر مشاهده یا مبادله کنند.

علاوه بر این، کیف پول اینفینیتو ویژگی‌های جذاب دیگری مانند اسکنر کد QR، پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت (Touch ID) و مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) نیز دارد. هدف مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز اینفینیتو که اپ اسکوئر (App Square) نام دارد، این است که کاربران علاوه بر ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال خود، به برنامه‌های غیرمتمرکز مستقر در بلاکچین‌های مختلفی همچون بایننس، ایاس، آنتولوژی، اتریوم و به زودی، توموچین و ترون نیز دسترسی داشته باشند.

علاوه بر اینها، کیف پول اینفینیتو ایردراپ‌هایی را نیز به صورت ماهانه برای کاربران خود برگزار می‌کند.

نصب و راه‌اندازی کیف پول Infinito

برای راه‌اندازی کیف پول خود:

  1. پس از نصب برنامه، روی گزینه Create New Wallet (ایجاد کیف پول جدید) کلیک کنید.
  2. دوم، نام کیف پول خود را وارد کنید و برای پشتیبان‌گیری، روی گزینه Next (بعدی) کلیک کنید.
  3. سوم، عبارت عبور خود را کپی کنید و در جایی ایمن نگه دارید. در نهایت، عبارت بازیابی خود را تأیید کنید و برای پایان تنظیمات، یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید.

اکنون، شما آماده دریافت اولین مجموعه از کوین‌های خود هستید.

امنیت کیف پول اینفینیتو

اینفینیتو یک کیف پول از نوع کیف پول HD است که امنیت و راحتی را با یکدیگر ترکیب می‌کند. معماری امنیتی کیف پول اینفینیتو، عبارت عبور، رمز عبور و اسکن اثر انگشت را شامل می‌شود. علاوه بر این، کلیدهای عمومی و خصوصی کاربران در سرورهای متمرکز نگهداری نمی‌شوند. بنابراین، سرقت دارایی‌های دیجیتال شما از اینترنت کار دشواری است.

همچنین، کیف پول Infinito توسط شرکت امنیتی اسمارت دک (Smart Dec) مورد بررسی قرار گرفته است. با این حال، در نظر داشته باشید که شما همچنان باید دستگاه خود را با محدود کردن دسترسی‌های غیرضروری، تا حد امکان ایمن نگه دارید.

اینفینیتو، یک کیف پول متن‌باز است. بنابراین، سطح شفافیت خوبی را ارائه می‌دهد؛ چون امکان بررسی کد آن توسط افراد مختلف وجود دارد.

علاوه بر اینها، کیف پول Infinito سطح خوبی از ناشناسی را نیز ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا