اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بنا به گزارش ها، بنیانگذار FTX پس از آزادی به قید وثیقه، ۶۸۴ هزار دلار پول نقد می کند

طبق تحقیقات زنجیره ای، SBF در زمانی که در حبس خانگی به سر می برد، ۶۸۴۰۰۰ دلار از یک صرافی ارز دیجیتال در سیشل پول نقد کرده است.

براساس داده‌های زنجیره‌ای، سام بنکمن-فرید، بنیان‌گذار FTX، پس از آزاد شدن به قید وثیقه، حجم زیادی از ارزهای دیجیتال را نقد می‌کند.

بر اساس تحقیقات زنجیره ای توسط BowTiedIguana، مربی DeFi، SBF مبلغ  ۶۸۴۰۰۰ دلار را به صورت رمزنگاری به یک صرافی در سیشل نقد کرده است.

BowTiedIguana، تحلیلگر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در ۲۹ دسامبر در توییتر گزارشی درباره یک سری تراکنش های مبهم کیف پول که ظاهراً به SBF مرتبط است، گزارش داد و پیشنهاد کرد که مدیر عامل سابق FTX می توانست شرایط انتشار را نقض کرده و بیش از ۱۰۰۰ دلار را بدون اجازه دادگاه خرج نکند. .

بر اساس تجزیه و تحلیل BowTiedIguana، آدرس عمومی SBF (0xD5758) در ۲۸ دسامبر تمام اتر باقیمانده را به یک آدرس جدید ایجاد شده (0x7386d) ارسال کرد.

BowTiedIguana اشاره کرد که SBF آدرسی را که در اصل متعلق به خالق Sushiswap از Chef Nomi بود در آگوست ۲۰۲۰ تصاحب کرد.

هنگامی که SBF در آگوست ۲۰۲۰ موافقت کرد که کنترل صرافی Sushiswap را از بنیانگذار ناشناس سرآشپز Nomi در اختیار بگیرد، او درخواست کرد که مالکیت به آدرس اتریوم او منتقل شود https://t.co/nE9z9tLd2n pic.twitter.com/vask9WqSHd

— BowTiedIguana (@BowTiedIguana) 30 دسامبر ۲۰۲۲

ظرف چند ساعت، 0x7386d مبلغی بالغ بر ۳۶۷۰۰۰ دلار را از ۳۲ آدرس شناسایی شده به عنوان کیف پول Alameda Research دریافت کرد و ۳۲۲۰۰۰ دلار اضافی از کیف پول های دیگر دریافت کرد.

به گفته تحلیلگر DeFi، تمام وجوه به یک صرافی رمزنگاری متمرکز در سیشل و به پل رمزنگاری RenBridge ارسال شد.

0x7386d در مجموع ۵۱۹.۵ اتر یا حدود ۶۲۹۰۰۰ دلار به 0x64e9B ارسال کرد که همچنین از آدرس‌هایی با عنوان Alameda Research پول دریافت کرد.

BowTiedIguana همچنین پنج تراکنش جداگانه با کمتر از ۵۱ ETH (61000 دلار) را شناسایی کرد که برای انتقال وجوه به کیف‌پول‌های تازه ایجاد شده و سپس «به بعد به یک صرافی مبتنی بر سیشل» استفاده شد.

علاوه بر این، کیف پول 0x64e9B متصل به SBF، سه بخش ۲۰۰۰۰۰ Tether (USDT) را به صرافی FixedFloat ارسال کرد.

BowTiedIguana با فراخوانی از وکلای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای بررسی این موضوع گفت: «از آنجایی که بلاک چین اتریوم یک دفتر کل عمومی غیرقابل تغییر است، این شواهد موجود در زنجیره به طور دائم در اختیار مجریان قانون و دادگاه ها قرار دارد.»

به گفته برخی از علاقه مندان این صنعت، تایید شده است که با SBF مرتبط است یا خیر، این تراکنش ها لزوماً به این معنی نیست که موسس FTX شرایط آزادی وثیقه را نقض کرده است.

من نمی‌دانم که این لزوماً به عنوان «خرج» پول واجد شرایط است. یکی از ناظران صنعت پیشنهاد کرد که آنها دارایی های او هستند.

تعدادی از نظر دهندگان آنلاین نیز حدس می زنند که SBF خود سرآشپز Nomi، یکی از بنیانگذاران ناشناس Sushiswap است.

این معاملات حدود یک هفته پس از اعطای وثیقه به SBF با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری که توسط والدین SBF با سرمایه در خانه آنها پرداخت شده بود، انجام شد.

SBF قبلاً ادعا کرده بود که پس از فروپاشی FTX فقط ۱۰۰۰۰۰ دلار در حساب بانکی خود داشته است.

این خبر بلافاصله پس از آن منتشر شد که دولت باهاما رسماً اعلام کرد که مقامات محلی در ۱۲ نوامبر ۳.۵ میلیارد دلار رمزنگاری را از FTX توقیف کردند.

مقامات ادعا کردند که این اقدام به منظور جلوگیری از خطر “تلفات قریب الوقوع” وجوه پس از SBF انجام شده است. در اواسط نوامبر در مورد حملات سایبری به FTX هشدار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا