دسته‌بندی نشده

Marathon Digital با حجم ۳۲۷ میلیون دلار به پرمعامله ترین سهام روز تبدیل شد

بیش از ۱۰۵ میلیون سهم Marathon Digital در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ دسامبر ۲۰۲۳) معامله شده است که تسلا، اپل و آمازون را پشت سر گذاشته است.

سهام ماینر Marathon Digital تنها چند هفته پیش از تصویب پیش‌بینی‌شده صندوق معامله‌شده در بورس بیت‌کوین (ETF) در صدر جدول سهام‌های با سرمایه متوسط ​​و بزرگ ایالات متحده قرار گرفته‌اند.

بر اساس داده‌های بازار یاهو فاینانس، طی ۲۴ ساعت گذشته، این شرکت سهامی عام بیش از ۱۰۵ میلیون سهم از حجم معاملات را تجربه کرده است که از سهام‌های بلوچی از جمله تسلا، اپل و آمازون پیشی گرفته است .

سهام ماراتن دیجیتال بیشترین معامله را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است

همکار ماینر بیت کوین Riot Platforms با بیش از ۴۰ میلیون سهم در روز گذشته، ششمین سهام پرمعامله در نمودار است.

افزایش فعالیت معاملاتی در سهام ماینینگ بیت کوین در بحبوحه تلاش مجدد شرکت های استخراج کننده برای گسترش عملیات خود پیش از تصویب مورد انتظار صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در اوایل ژانویه و همچنین نصف شدن بیت کوین در ماه آوریل رخ می دهد.

در ۱۹ دسامبر، Marathon اعلام کرد که قصد دارد دو مرکز معدنی را به قیمت ۱۷۹ میلیون دلار خریداری کند ، اقدامی که شاهد اضافه شدن ۳۹۰ مگاوات ظرفیت استخراج اضافی به ۵۸۴ مگاوات خروجی فعلی آن خواهد بود.

دو هفته قبل از آن، Riot Platforms به ارزش ۲۹۱ میلیون دلار دیگر سکوهای استخراج بیت کوین خریداری کرد که بزرگترین افزایش نرخ هش در تاریخ این شرکت را رقم زد.

در حالی که بیت کوین در طول سال ۲۰۲۳ از رشد بسیار بزرگی برخوردار بوده است – بیش از ۱۶۳ درصد از ابتدای سال جاری، سهام استخراج کنندگان بیت کوین بسیار بهتر از ارز دیجیتال پیشرو در بازار بوده است.

طبق داده‌های TradingView، پلتفرم‌های دیجیتال Marathon و Riot از سال تا به امروز به ترتیب ۷۶۷% و ۴۵۲% سود داشته‌اند.

سهام شرکت Marathon Digital عملکرد قابل توجهی از بیت کوین داشته است

بزرگ‌ترین صرافی رمزارزهای عمومی، کوین‌بیس، نیز با افزایش بیش از ۴۵۰ درصدی از ابتدای سال ۲۰۲۳، از باد سالم برخوردار بوده است.

سهام‌های مرتبط با کریپتو که هنوز از فروپاشی FTX و بسیاری دیگر از سقوط‌های پرمخاطب در سال ۲۰۲۲ رنج می‌برند، سال را به عنوان یک تجارت کوتاه محبوب آغاز کردند.

با این حال، معامله‌گرانی که به دنبال شرط‌بندی علیه بخش کریپتو هستند، ممکن است بیش از آن چیزی که برای آن چانه‌زنی می‌کردند، به دست آورده باشند، با بیش از ۶ میلیارد دلار شورت‌های مرتبط با کریپتو که تاکنون در سال جاری منحل شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا