ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

۵ سالگی اتریوم!

اتریوم نامی آشنا در صنعت رمزارزها، در تاریخ ۳۰ ژوئیه سال ۲۰۱۵ شبکه خود را راه اندازی کرد، اما چه بر سر اولین سکه ETH که تمام آن سال ها استخراج می شد آمده است؟ شرکت آنالیز بلاک چین و ضد پولشویی Coinfirm در این باره گزارش می دهد.

بنیانگذار Coinfirm به Cointelegraph گفت:

به عنوان نمونه دیگر بسیار خوب از مزایای استفاده از بلاک چین ها مانند اتریوم در مقایسه با فضای سنتی، می توانیم به ایجاد ارزش اشاره کنیم و نحوه حرکت آن را در زمانی که چاپ ارز سنتی توسط بانک های مرکزی و سایر عناصر اصلی برای مردم و مشاغل تحت تأثیر آن کاملاً ناشناخته بود را ببینیم و درک کنیم.

اولین سکه ETH پنج سال قبل استخراج شد

داده های Coinfirm نشان می دهد بلوک استخراج شده Ethereum منسوب به آدرس زیر است.

0x05a56e2d52c817161883f50c441c3228cfe54d9f

آدرس ذکر شده موجب افزایش جوایز استخراج ۲۶۵.۶۳ ETH که مسئولیت حرفه ای ماینینگ در ۵۳ بلوک را بر عهده داشتند, شد. داده های Coinfirm نشان می دهند که آدرس مبادله رمزارز Kraken پنج اتریوم به عنوان پرداخت هزینه برای استخراج از بلوک افتتاح شده، پاداش دریافت می کنند.

با این حال، یکی از Wei های ETH به آدرس – 0xc130afe98f8c42e19bdacf8c6e63e48a44a26ca8 رفت. Wei به عنوان نسخه Satoshis اتریوم، که کوچکترین کسر قابل تقسیم از ۱ ETH است، نگه داشته است. در کل، آدرس در چهار نوبت جداگانه ETH را به سه مکان مختلف ارسال می کرد.

اتریوم مسیری طولانی را طی کرده است

اتریوم نه تنها در رابطه با شبکه خود بلکه در قیمت دارایی نیز به نسبت اولین بلوک استخراج شده خود بسیار تغییر کرده است. با توجه به اینکه این دارایی جای خود را در بین بزرگترین دارایی های دنیا جای داده است، سرمایه گذاران بلند مدت احتمالا از مزایای این پروژه بهره مند شدند.

داده های ICODrops نشان می دهد ETH با قیمت ۰.۳۱ دلار در هر سکه در طول عرضه اولیه سکه یا ICO بوده است و درصورتی که صاحبان این دارایی آن را تا اوج خود یعنی سال ۲۰۱۸ که نزدیک به ۱۴۰۰ دلار به ازای هر سکه بود, نگه می داشتند سود کلانی کسب می کردند.

شبکه اتریوم همچنین هیچ کمبودی در این سال ها نشان نداده است، چرا که همچنان می خواهد به عنوان بخشی از Ethereum 2.0 باقی بماند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا