ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

طبق گزارش ها، مدیر Binance از بازداشت فرار می کند زیرا نیجریه اتهامات فرار مالیاتی را مطرح می کند

مقامات نیجریه در حال بررسی نحوه فرار مدیران بازداشت شده با وجود نداشتن هیچ سند مسافرتی هستند. این در حالی است که دولت برای فرار مالیاتی مبادلات کیفری را آغاز می کند.

یک روزنامه محلی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که یکی از مدیران بایننس که در پرونده فرار مالیاتی توسط مقامات نیجریه بازداشت شده است، با استفاده از گذرنامه جعلی از بازداشت فرار کرده است .

این خبر در حالی منتشر می شود که گزارش ها ادعا می کنند که دولت نیجریه به دلیل فرار مالیاتی، دادرسی کیفری را علیه مبادله به راه انداخته است. به گزارش رسانه های محلی ، این اتهامات روز دوشنبه در دادگاه عالی فدرال در ابوجا ثبت شد.

مدیر اجرایی بایننس، ندیم آنجاروالا، و همکارانش در یک مهمانخانه ابوجا بازداشت شدند. با این حال، گزارش شده است که مدیر اجرایی روز جمعه پس از اینکه برای نماز جمعه رمضان به مسجد مجاور برده شد، از بازداشت گریخت.

بنا بر گزارش ها، آنجاروالا با یک خط هوایی خاورمیانه از ابوجا خارج شد. با این حال، مشخص نیست که چگونه آنجاروالا با وجود پاسپورت انگلیسی خود که با آن وارد نیجریه شده و در بازداشت مقامات نیجریه باقی مانده است، وارد یک پرواز بین المللی شده است.

به گفته یک مقام اداره مهاجرت، مدیر اجرایی بایننس با پاسپورت کنیایی از نیجریه گریخت. با این حال، مقامات در تلاش بودند تا مشخص کنند که انجروالا چگونه با گذرنامه آمده است، زیرا وی در زمان بازداشت هیچ سند مسافرتی دیگری نداشت.

بر اساس گزارش ها، این افراد در زمان بازداشت از چندین امتیاز برخوردار بودند، از جمله استفاده از تلفن های همراه که گمان می رود مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

Anjarwalla، مدیر منطقه ای بایننس در آفریقا، و Tigran Gambaryan، یک شهروند آمریکایی که مسئول رعایت جرایم مالی در بایننساست، پس از ورود به نیجریه در ۲۶ فوریه بازداشت شدند .

این مردان پس از دریافت شکایت کیفری علیه این زوج توسط دادگاهی در ابوجا بازداشت شدند.

دادگاه به کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی (EFCC) اجازه داد تا این دو فرد را به مدت ۱۴ روز بازداشت کند. علاوه بر این، بایننس را موظف کرد که به دولت نیجریه اجازه دسترسی به داده ها و جزئیات معامله گران نیجریه ای را که از پلتفرم خود استفاده می کنند، بدهد.

با این حال، پس از اینکه بایننس از اجرای تصمیم دادگاه امتناع کرد، دادگاه برای جلوگیری از دستکاری مدارک، بازداشت مقامات را برای ۱۴ روز دیگر تمدید کرد.

دولت نیجریه اقدامات سختگیرانه ای را علیه افراد و سازمان های مرتبط با تامین مالی تروریسم و ​​پولشویی مرتبط با صرافی ارز دیجیتال بایننس اتخاذ کرده است.

طبق گزارش های دولتی، صرافی بایننس توسط افراد برای پولشویی نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار استفاده شده است.

با بایننس تماس گرفته شده است اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا