اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Alameda Researchمبلغ ۲۰۴ میلیون دلار را قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی برداشت

بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت بلاک چین Arkham Intelligence، بیش از ۵۰ درصد از وجوهی که پس از ۶ نوامبر منتقل شده است در استیبل کوین های دلاری بوده است.
بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت بلاکچین Arkham Intelligence که در ۲۵ نوامبر فاش شد، Alameda Research بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از FTX.US قبل از اعلام ورشکستگی برداشت کرد.

در یک تاپیک توییتری، Arkham فاش کرد که Alameda Research، شرکت خواهر FTX، ۲۰۴ میلیون دلار از هشت آدرس مختلف FTX US در انواع دارایی‌های کریپتو، که اکثر آنها استیبل کوین‌ها هستند، در روزهای پایانی قبل از فروپاشی برداشت کرده است.

Arkham جریان های FTX US را در چند روز آخر قبل از سقوط تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که Alameda بیشترین سرمایه را با ۲۰۴ میلیون دلار برداشت کرده است.

در زیر نموداری از برداشت به نهادهای شناسایی شده توسط Arkham از FTX US ارائه شده است.

 

n.b. این موضوع فقط به دارایی های FTX ایالات متحده مربوط می شود، نه FTX International. pic.twitter.com/QFPVlVIWhO

— آرکام | Crypto Intelligence (@ArkhamIntel) 25 نوامبر ۲۰۲۲

در میان وجوه برداشت شده، ۱۱۶ میلیون دلار یا ۵۷.۱ درصد در استیبل کوین های متصل به دلار آمریکا، از جمله تتر (USDT)، USD Coin، Binance USD (BUSD) و TrueUSD (TUSD) بود. تجزیه و تحلیل Arkham همچنین نشان داد که ۴۹.۴۹ میلیون دلار (۲۴.۲ درصد) از وجوه در اتر و ۳۸.۰۶ میلیون دلار یا ۱۸.۷ درصد در بیت کوین پیچیده (wBTC) بوده است.

Arkham گفت: “wBTC برداشت شده به کیف پول Merchant Alameda WBTC ارسال شد و سپس به طور کامل به بلاک چین BTC متصل شد.”، آرکام گفت که از ۲۰۴ میلیون دلار انتقال یافته، ۱۴۲.۴ میلیون دلار یا ۶۹٪ به کیف پول های متعلق به FTX ارسال شده است. بین‌المللی، “پیشنهاد می‌کند که Alameda ممکن است برای ایجاد پل بین این دو نهاد عمل کرده باشد.”

از اتر منتقل شده، ۳۵.۵۲ میلیون دلار به FTX و ۱۳.۸۷ میلیون دلار به یک کیف پول معاملاتی بزرگ ارسال شد. این شرکت خاطرنشان کرد که «معلوم نیست که آیا تقریباً ۱۴ میلیون ETH به عنوان بخشی از یک معامله به 0xa20 ارسال شده است یا به عنوان یک انتقال وجه داخلی در Alameda.

۱۰.۴ میلیون دلار دیگر به صرافی ارزهای دیجیتال رقیب Binance ارسال شد.

در تشکیل پرونده اولیه ورشکستگی به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه دلاور، مدیر عامل جدید FTX، جان ری سوم، وضعیت را به عنوان بدترین وضعیتی که در حرفه شرکتی خود دیده بود توصیف کرد و بر “شکست کامل کنترل‌های شرکتی” و عدم حضور آن تاکید کرد. اطلاعات مالی قابل اعتماد

حدود ۱۳۰ شرکت در گروه FTX – از جمله FTX Trading، FTX US، تحت خدمات West Realm Shires Services، و Alameda Research – در ۱۱ نوامبر در ایالات متحده، پس از یک سری توئیت، درخواست ورشکستگی کردند. باعث فروش توکن FTX شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا